Camping Schnelsen Nord

Camping Schnelsen Nord

Weer vandaag7°-2°

4 reviews over Camping Schnelsen Nord in het Nederlands

Goede camping om Hamburg te bezoeken.

Henk Tienstra
12-10-2014

Kwamen laat ( 19:45) aan op de Dag van de Duitse eenheid, op 30 oktober 2014. Receptie was niet bezet, maar na een telefoontje was direct een medewerkster beschikbaar. Mooi gelegen camping, dicht bij de Autobahn A7, die wel hoorbaar is. Hebben overigens uitstekend geslapen.

Verrassend was dat we langs een beek door de natuur naar het centrum van Hamburg konden fietsen.

Als we weer in de buurt zijn gaan we daar zeker weer staan.

Je kon er gewoon met een creditkaart betalen of pinnen.

Gereisd met partner in oktober 2014

prachtig terrein!

Wel direct langs de A7 (snelweg Hamburg/Flensburg) gelegen. Die is dan ook goed te horen. Wel praktisch als je op doorreis bent.

Ook goed voor stadsbezoek Hamburg (kan met de bus).

Mooi en schoon sanitair. Het borg betalen voor alles is kennelijk afgeschaft, bij ons was dat nl. niet het geval.

Aardige receptie. Eetgelegenheden in de buurt. Je kunt ook bij IKEA (2 min. Lopen) een eenvoudige hap eten. Is veelal open tot 21.00 uur.

Kortom. Echt een aanrader deze camping, voor bovenvermeld doeleinde.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Redelijke camping

Hans
15-9-2009

Camping is gunstig gelegen (rijskweg)

Nadeel contante betaling ( geen credit card) hoge borg voor sleutels van slagboom , douche en elektricteits paal. (totaal 3 x borg)

Mooi vlka terrein

Gereisd met partner in augustus 2009

2008

moderne camping

derk
18-9-2008

Reisperiode: 21 en 22 juni 2008

vlakbij autobahn en ikea gelegen moderne camping, afgescheiden ruime plaatsen. goed modern sanitair

goed openbaar vervoer, bus, vlakbij de camping

Gereisd met partner in september 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Schnelsen Nord

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schnelsen Nord in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schnelsen Nord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.