Hotel Residenz Hafen Hamburg ****

Hotel Residenz Hafen Hamburg ****

Hotel Residenz Hafen Hamburg

Weer vandaag1°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Residenz Hafen Hamburg voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Residenz Hafen Hamburg in het Nederlands

Gewoon geweldig.

., 5-2-2014

Zeer leuk hotel in Hamburg en ik kan me maar beklagen over één ding, namelijk dat ik het jammer vond dat er bij het ontbijt maar één vissoort was. Anders was het hotel gewoon top. Ik kan iedereen een bezoek aan het restaurant en de torenbar aanbevelen. De service in het restaurant, de receptie en de roomservice waren goed.

We waren van donderdag-maandag voor de eerste keer te gast in Hotel Hafen Hamburg. We werden ondergebracht in de toren, zo'n uitzicht op de haven is werkelijk opvallend! Kamer was echter een beetje kleiner dan verwacht. Er ontbrak airconditioning en wifi. We hadden geluk en kregen het weekend van het Astra-Bierfestival te pakken. Dan is er vanwege het lawaai op die avond maar een oplossing: zelf feest gaan vieren! Verder was de geluidssterkte goed! Locatie van het hotel is top! Bedieningspersoneel is erg hulpvaardig. Ontbijt was voor ons te duur, er zijn bakkerijen in de nabije omgeving.

Oud hotel, doorgaans met charme, maar je ziet er toch wel een beetje de tand des tijds... We hadden een low-cost-kamer met zijzicht op de haven, maar er zijn zeker betere kamers. Echt storend was zeker de grote geluidsoverlast... De kamerdeur was niet goed geïsoleerd en die avond was er een evenement in het hotel met loeiharde muziek tot in de nacht... helaas niet echt ontspannend, maar aangezien we er maar waren voor een korte overnachting op onze heenreis, hebben we er dat maar bijgenomen. Toen we hier de volgende morgen over klaagden, reageerden ze schouderophalend. Verder een zeer mooie ligging direct bij het openbaar vervoer, direct aan haven en in de buurt van de Reeperbahn.

Goed hotel.

., 24-1-2014

Zoals het moet zijn! Alles een beetje te duur, vooral het ontbijt! Voor ons doel, een bezoek aan De Leeuwenkoning, echt de ideale ligging. Toch is het hotel doorgaans aan te raden.

Kamer minimaal, prijs maximaal hoog.

., 22-1-2014

Prijs exorbitant, kamer minimaal, zo groot als een kajuit, ik was er al meerdere malen geweest, ben erg teleurgesteld, kom er niet meer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residenz Hafen Hamburg in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residenz Hafen Hamburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residenz Hafen Hamburg scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.