Hotel Residence (am Hauptbahnhof)

We hebben een aantal aanbieders voor Residence (am Hauptbahnhof) voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Residence (am Hauptbahnhof) in het Nederlands

Ik heb hier in februari 2010 enkele nachten overnacht. Het hotel ligt op een paar honderd meter van het Centraal Station, aan de andere kant van het centraal station ligt de winkelstraat.

Het hotel zag er netjes uit en ook het ontbijt was goed (gewoon standaard, maar goed)

We hadden 2 3-persoonskamers. Wat opvalt is dat hotel doorloopt tot in het pand ernaast (zie foto's, met de vlag is één van de hotelkamers, terwijl de ingang linksonderin is)

Raymond, 9-6-2010

Kamers zijn netjes. Ontbijt is ruim en goed. Op loopafstand van het centraal station. Vanuit daar kun je de metro pakken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence (am Hauptbahnhof) in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence (am Hauptbahnhof) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residence (am Hauptbahnhof) scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.