Hotel Radisson Blu Hamburg

Hotel Radisson Blu Hamburgsterstersterster

8.6Fantastisch

Duitsland, Hamburg, Hamburg

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Hamburg voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

7 reviews over Hotel Radisson Blu Hamburg

• 8henk07-08-2014

Top !

Prima locatie aan een prachtig park, direct bij U- en S-Bahn die snelle verbinding binnen én buiten Hamburg mogelijk maakt. Modern hotel met strakke inrichting. Vriendelijke, professionele ontvangst. Attent om direct bij inchecken een stadsplattegrond aan te bieden. Kamers zijn ruim en hebben, zeker op de wat hogere etages, een prachtig uitzicht. Fitnessruimte ziet er mooi uit maar biedt maar zeer beperkte mogelijkheden. Uitstekend ontbijtbuffet dat regelmatig wordt aangevuld. Parkeren in de naastgelegen parkeergarage is wat prijzig maar door de directe verbinding erg praktisch. Zeker een hotel om nog eens terug te komen. Twee minpunten: (gratis) wifi functioneert slecht en de airco op de kamer is absoluut niet op z'n taak berekend.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9.27-02-2014

Ligging uitstekend, kamers goed uitgerust.

Het hotel ligt direct bij het Dammtor-station en je bent dus met het openbaar vervoer snel overal in Hamburg. De ontvangst bij de receptie verliep erg vriendelijk, leuk en professioneel. Ook bij ieder verder contact was het personeel vriendelijk en behulpzaam. Mijn kamer was op de 14de verdieping, wat een prachtig uitzicht over de binnenstad van Hamburg biedt. Het was aangenaam en smaakvol ingericht en schoon. Het ontbijt was zeer veelzijdig en was van goede kwaliteit. Ik kan dit hotel verder aanbevelen.

• 10diana-zoekt27-02-2014

Genieten!

Vergeet de prijs en geniet van alles! Prachtig uitzicht. Naast het station. Op loopafstand van het centrum. Heerlijk bed. Zalige regendouche. Prima sauna. Fantastisch ontbijt. Héél schoon. Geluiddichte kamer. Professioneel personeel.

Gereisd met partner in februari 2014

• 9.25-02-2014

Zeer chique hotel voor stadsreisen!

We waren tijdens een vergadering in dit hotel en ik moet zeggen, alles was tip-top! Zeer grote mooie kamer, de badkamer wat klein, mooi uitzicht op de stad, raam geluidsdicht, naast tram waarmee men meteen in de stad is. Goede busverbindingen naar de vismarkt ook als men wil. Het ontbijt super lekker, en gevarieerd, geweldig! Het park is vlakbij. In de kelder van het hotel is er ook een trendy disco/club! Ik zou terugkeren!

• 8.13-02-2014

Groot hotel met een prachtig uitzicht.

Het Radisson is een enorme hoteltoren en vanuit de kamers heb je een zeer mooi uitzicht op Hamburg. Verder is de service goed en de kamers zijn modern ingericht.

• 8.09-02-2014

Ideaal gelegen.

Heb je iets te doen in het congres centrum van Hamburg, dan zit je in het Radisson Blu zeer goed. Het hotel ligt direct aan het congres centrum en daarmee ook direct aan het treinstation Dammtor. Ook de botanische tuinen en de Jungfernstieg liggen direct voor de deur. Met de auto kan men in de ondergrondse garage parkeren, maar dat kostte 14 Euro per dag. Het hotelgebouw schijnt al enkele jaren achter de rug te hebben, maar wordt regelmatig verzorgd. Helaas wordt de leeftijd bij de grootte van de kamers en de badkamers merkbaar. Hier zou iets meer ruimte welkom zijn. Daarbij is de rest allemaal top. Het ontbijtbuffet laat niets te wensen over.

• 8.02-02-2014

Sober, maar schoon stadshotel.

We hadden een standaardkamer geboekt. Deze was schoon en netjes, maar helaas ook niet meer. Een sober, maar schoon stadshotel met een zeer mooie ligging naast het park. Ook de tram is vlakbij. Je moet wel even wennen aan het raam tussen de badkamer en de slaapkamer. Maar er hangt wel een rolgordijn aan, zodat je het raam kan verbergen.

1 tip over Hotel Radisson Blu Hamburg

• henk, 07-08-2014

In het weekend is vanaf 18:00 uur op de 27e etage de Highend bar geopend. Lekker loungen met een fantastisch uitzicht over de stad.

0 vragen over Hotel Radisson Blu Hamburg

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Eten en drinkenDiner, Lunch
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald