Hotel Popp

HotelWeer vandaag24°16°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Popp voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Popp in het Nederlands

simpel en te duur voor 1 overnachting

Henriette
17-12-2009

De ligging van het hotel is prima, vlakbij het station en centrum, maar dat is ook alles. De kamers waren netjes, maar zeer klein, vooral de badkamer. Daar kon je je amper in bewegen. Het personeel was zwijgzaam, mocht wel wat vriendelijker zijn. Ook de inrichting was erg summier en niet echt westerse stijl, veel ongezellige TL-verlichting. De prijs voor een overnachting ligt dan ook veel te hoog. Toen wij er waren lagen beide overlopen vol met verbouwingsspullen/rommel, waarvoor ze zich tijdens het uitchecken verontschuldigden en boden ons ter compensatie een capucchino aan.

De stad Hamburg maakte echter alles goed. Wat een prachtige stad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Popp in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Popp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Popp scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.