Hotel Panorama Inn

Laatste review

Niet echt goed

Barth,
7-6-2016

Hotel ver van centrum, half kilometer naar metro en 12 haltes naar centrum. Kamer niet echt schoon, urine lucht in badkamer, lamp stuk. Te weinig toilet papier, schuurpapier handdoeken. Al met al niet aan te bevelen. Wel goedkoop en personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Maar volgende keer toch verder zoeken.

Kenmerken

7-6-2016

ligging ok

Jose Maarschalk
22-10-2014

Hotel heeft nodig opknapbeurt nodig Kamer warm geen airco vloerbedekking vol met vlekken en matras daar springen de veren bijna uit.

Uitstekende uitvalsbasis

Christa
10-6-2013

Prima 4 sterren hotel in voorstadje van Hamburg met uitgebreid ontbijt. Pal tegenover groot winkelcentrum en diverse eetgelegenheden. Paar minuten lopen naar metrostation en vervolgens in exact 13 minuten stonden we in hartje centrum. Enig minpunt was dat de kamer vrij warm was en zolang het raam dicht was hoorde je niets maar als het raam open stond kwam het geluid van het langsrazende verkeer wel de kamer binnen.

Neckermann Reizen

Prima uitvalsbasis voor Hamburg e.o.

Arent
6-6-2011

Efficient groepshotel met goede kamers. Ontbijt is redelijk. Veel lawaai buiten van af en aanrijdende ambulances/politie auto`s.

2006

55 euro per nacht incl ontbijt voor dit DRIE sterren hotel...

Algeme indruk: Netjes, maar hutje mutje

Ligging: Perfect, aan de snelweg, in de buurt van een gekoeld winkelcentrum, veel eetgelegenheden in de buurt. Restaurant Einstein (onder hotel): Uit kijken, 1ste X had ik een koortslip (nog nooit gehad), 2de dag was me sla voor 1/5de bruin. Service: De een individu (personeel) is aardiger als de ander

Prijs: Redelijk, maar goed als je het vergelijkt met andere dure hotels in de buurt is het goed. Auto parkeren kost 3,- per dag.

Eten: Ontbijt is primitief met aldi vlees en wordt niet goed bijgevuld: te weinig personeel

Kamers: Netjes en bedden slapen erg goed. Ramen kunnen goed dicht zodat je het verkeer (haast) niet hoort.

2005

Het hotel ligt centraal naast de snelweg is van alle gemakken voorzien bovendien aan de overkant van de straat diverse restaurants en een middelgroot winkelcentrum echter is het hotel een overnachtings plaats voor rondtourende bussen dus staat s'avonds de parkeerplaats vol met bussen die s'ochtends vroeg met veel lawaai weer vertrekken

Zeer net hotel, ruime kamers, vriendelijk personeel, garage beveiligd.

Een aanrader.

Beneden het hotel ligt een italiaans retaurantje Einstein, waar men goed en goedkoop kan eten.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama Inn in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.