Hotel One Hamburg-Airport

Hotel One Hamburg-Airport

7,2

We hebben een aantal aanbieders voor One Hamburg-Airport voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel One Hamburg-Airport in het Nederlands

Het hotel was voor mij geboekt, omdat de omliggende hotels al volgeboekt waren. De scherpe prijs maakte me sceptisch, maar de beoordeling op HolidayCheck heeft me gerustgesteld. Het hotel biedt alles wat je nodig hebt voor een kort verblijf, de inrichting is smaakvol en is kwalitatief duidelijk van een hoger niveau dan andere hotels in dezelfde prijsklasse: sanitaire inrichtingen van een hoge standaard, televisie van een goed merk. Kleurrijk publiek, klein ontbijt, maar er was genoeg en het was lekker.

Gereisd anders in januari 2014

Luchthavenhotel met de standaard van een gewoon Motel One (zeer kleine kamer, kleine badkamer, geen kledingkast, zo goed als nieuw en schoon). Ongeveer 15 minuten lopen naar de luchthaven.

Gereisd anders in januari 2014

Motel One Hamburg Airport.

2-1-2014

Uitstekend gelegen Airport Hotel zonder lawaai van vliegverkeer. Maar helaas geen pendeldienst naar de luchthaven. Ontbijt is nogal beperkt en moest op het vliegveld gekocht worden.

Gereisd anders in januari 2014

Het Motel One in Hamburg is zeer stijlvol ingericht en de kamers zijn heel modern. Met de locatie was ik niet gelukkig, want ik ben gekomen met het openbaar vervoer. Maar verder zeer aanbevelenswaardig.

Klasse hotel!

12-12-2013

Klasse hotelketen. Functionele en moderne kamers. Alles wat je nodig hebt, is er. Ik kom altijd graag terug naar Hamburg.

Gereisd anders in december 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel One Hamburg-Airport in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel One Hamburg-Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.