Hotel Novum Style Hotel Hamburg-Centrum

Hotel Novum Style Hotel Hamburg-Centrum

2,2

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Novum Style Hotel Hamburg-Centrum voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Novum Style Hotel Hamburg-Centrum in het Nederlands

Hotel zonder airco in verschrikkelijke buurt

Ivy
30-7-2018

Een echte tegenvaller. Wij logeerden hier voor de iron man. 30 graden, geen airco. Rekening aan de bar verschrikkelijk duur. De barman probeert ook iedereen sterke drank aan te smeren. Ontbijt geen hoogvlieger. Receptie reageert totaal niet op mails die gestuurd worden en dan als laatste buurt waarin het hotel ligt. Smerig vuil. Echt een onveilige buurt ook.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel voor stedentrip

Erik
24-12-2013

Mooi gerenoveerd hotel. Kamer vonden wij niet echt klein.Daar kan verschil in zitten natuurlijk. Alles netjes en schoon. Minpunt zijn de bedden,die zijn hard en je voelt de stalen veren. Ligging is prima, 10 min van Hauptbahnhoff. De straat is wel bijzonder, seksshops en gelijksoortig vertier voeren samen met shoarma tenten voeren de boventoon.Het heeft ook wat. We hebben ons nooit onveilig gevoeld.De bar is erg duur en de barman smeert je dure wijn aan zonder dat je het doorhebt. Tot je wilt afrekenen. Als je protesteert is het antwoordt "u had toch wijn besteld" Niet doen dus.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2013

Nieuw strak hotel in gezellig gebied

Frank
22-11-2011

Het hotel is vrij nieuw en strak (design) ingericht met veel groen. Ruime receptie die overgaat in restaurant voor ontbijt en avondeten. Kamers zijn superklein (je koffer staat al in de weg), maar wel alles nieuw en design. Gelegen aan de Steindamm tussen Donner 'restaurants'. Lopend naar de Haubtbahnhof passeer je diverse erotische shops. 's Avonds staan er dames buiten. Als je hier niet van houdt kan je de U1 nemen (rechts af in het hotel). Schuin tegenover het hotel is een parkeergarage (onder ander hotel). Als die vol is wordt parkeren een probleem. Ontbijt is goed. Restaurant heeft goedkope Asian keuken, smaakt goed.

Gereisd Zakelijk in november 2011

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novum Style Hotel Hamburg-Centrum in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novum Style Hotel Hamburg-Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.