Hotel Novum Select Hamburg Nord

HotelWeer vandaag26°15°
Hotel Novum Select Hamburg Nord
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Novum Select Hamburg Nord voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Novum Select Hamburg Nord in het Nederlands

Nooit weer

Norbert
13-9-2014

kamer was geboekt door reisbureau via de zaak. Euro 185,00 per nacht en toen bleek je nog Euro 16,00 voor een ontbijtje te betalen ! Ik had een kamer aan de achterkant en had zowat de snelweg Hamburg-Kiel in de kamer. Geen oog dichtgedaan door de herrie.

Nooit meer

Melina
28-8-2011

Wij hadden dit hotel geboekt met als opmerking 1 persoon slecht ter been. Maar de kamer was daar niet op ingericht.

Om bij je bed te komen moest je je erg dun maken anders paste je er niet tussen. We waren met 2 personen maar kregen een 2 persoonsbed en een derde 1 persoons bed. Hadden een 3 gangen diner bijgeboekt maar er was meer oog voor het reisgezelschap dat er die adond ook was dan voor ons.

Boeken wel vaker een 3 gangen diner en dan krijg je een kaart waar je uit kiezen mag maar het was wat de kok nog over had. Ook aan onze klacht werd niets gedaan. De volgende dag vroegen we of we van de kaart konden bestellen en dat het bedrag wat we bij boeking al betaald hadden verrekent kon worden. Was niet mogelijk.

Wij hebben dit hotel geboekt via internet, waardoor veel goedkoper dan normaal. Gelegen aan de snelweg A7 van hamburg naar het noorden, maar geen enkel last van lawaai van de weg. Eigen parkeerplaats achter het hotel, waardoor de bagage die we voor de vakantie volop in de auto hadden veilig was. Eten was vooral duits: veel, vet en smaakvol, maar weinig culinair. Ontbijt was prima. Aardig is ook dat ze een klein zwembad hebben voor de kinderen: lekker na een paar uur rijden.

2008

Zeer net hotel

saskia
16-9-2008

Keurig hotel met nieuwe mooie kamers met airco. Zeer vriendelijk personeel. Gezellige bar.

Het centrum is met de metro en bus goed bereikbaar. ongeveer 10 km

Voor 8 euro mag je de hele dag met 5 man reizen.

2006

Voor de prijs (75 euro voor 2 volwassenen en 2 kinderen) een redlijk hotel. Ligging is aan de snelweg.

Kamers zijn erg gehorig en niet voorzien van airco. We waren in een warme periode, dus dat was minder prettig.

Eten in het restaurant was prima. Ontbijtbuffet was in orde.

Zwembad is buiten en is weinig bijzonders maar wel lekker om even af te koelen.

We waren op doorreis, dus ligging t.o.v. centrum was voor ons niet van toepassing.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novum Select Hamburg Nord in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novum Select Hamburg Nord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.