Hotel Novotel Suites Hamburg City

Hotel Novotel Suites Hamburg City
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Suites Hamburg City voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Novotel Suites Hamburg City in het Nederlands

Heerlijke ruime kamer met zitgedeelte en kleine kitchenette. in de magnetron kun je wat gerechten opwarmen die bij de receptie verkrijgbaar zijn. Kamer is modern, nette badkamer met douche en bad en er is een apart toilet. De auto kan onder het hotel geparkeerd worden. De Wifi ontvangst is goed. Vanaf het hotel is het een kwartiertje lopen naar het Centraal Station en het centrum. de prijs is gunstig.

Oude reviews (archief)

schiterend

siep
9-4-2009

het was super nog nooit zoon mooie vakantie gehad

het personeel was perfeckt en hambur is een mooie stad

Erg goed

Linda
8-4-2009

Wij zijn in februari een weekend in dit hotel verbleven.

Het was schoon en netjes.De kamers waren super,zo ruim!

De ligging is ook goed,een metrostation schuin voor de deur.Te voet naar het centrum is goed te doen,10-15 minuten lopen.

Het ontbijt vonden we nogal apart..

Zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Suites Hamburg City in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Suites Hamburg City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Suites Hamburg City scoort een 7.7 uit 10 op basis van 4 reviews.