Hotel Motel One Hamburg-Alster

Hotel Motel One Hamburg-Alster
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Motel One Hamburg-Alster voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Motel One Hamburg-Alster in het Nederlands

Beste kwaliteit-prijsverhouding die er is

Anneke
24-1-2011

Hotel ligt 1 halte met de U-bahn van het Hauptbahnhof verwijderd (Lohmuhlestrasse). Enorme vestiging van Motel One met 14 verdiepingen. Verder zelfde concept als elders: budgetdesign. In de lobby kun je borrelen, eten, loungen etc. Alle interieur in kleuren turkoois, donkerbruin en veel glas. Kamers zijn niet al te ruim (2 persoonsbed waar je net omheen kunt lopen), maar wel met luxe: flatscreen TV die standaard op knapperend haardvuur bij entree in de kamer staat, regendouche, waskom. Verlichting met spaarlampen die redelijk snel voluit gloeien. Kamers zeer goed geïsoleerd, je hoort nauwelijks wat.

Duur maar goede lokatie

willy
24-8-2010

Het hotel is een disign hotel. Kleine kamers, geen kasten. Kleine wand t.v.

Het ontbijt is prima. Niet alle laptops werken.... Mooie lokatie!

Alle ramen kunnen (ook op de 20e etage) volledig open, zonder dat er een beveiliging is....!!!

Voor het geld, liever een ander hotel.

Betaalbaar hotel, gunstige locatie!

Anja
21-7-2010

Dit is een zeer betaalbaar hotel met een goede ligging t.o.v. metrostation, deze is namelijk op zo'n 10 stappen vanaf het hotel! De kamers zijn erg klein maar zeer netjes ingericht met zelfs een Loewe flatscreen. Badkamer ziet er keurig uit. Als je denkt dat de bedden uit elkaar kunnen, kom je echter bedrogen uit. Door de ombouw is dit niet mogelijk.

Onder het hotel bevindt zich de parkeergarage en kost 11 euro per dag. Het hotel is bij te boeken voor 7,50 per dag maar dat raad ik een ieder af die graag rustig ontbijt. Er staat 's morgens nl. een rij en eten doe je in het ergste geval op lage stoeltjes/tafeltjes die niet bedoelt zijn om aan te ontbijten of aan de bar of staand doordat de ontbijtruimte te klein is voor het aantal gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel One Hamburg-Alster in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel One Hamburg-Alster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.