Hotel Mellingburger Schleuse

Airport hotel, Kinderhotel, Kleine hotels
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mellingburger Schleuse voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mellingburger Schleuse in het Nederlands

Prachtig hotel

kurt1972,
11-3-2017

Heel aangenaam hotel. Proper. Rustige ligging. Super ontbijt met allemaal verse producten. Zwembad en sauna. Mooie ruime kamers. Heel vriendelijk personeel. Restaurant aan het hotel waar je lekker kan eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mellingburger Schleuse in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mellingburger Schleuse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.