Hotel MEININGER Hotel Hamburg City Center

Kinderhotel
Hotel MEININGER Hotel Hamburg City Center

We hebben een aantal aanbieders voor MEININGER Hotel Hamburg City Center voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goede service en voor geld heel goed

Goede ligging, voor stedentrip

KingM
5-8-2012

Goede ligging nabij station Altona vanwaar U en S-bahn vertrekt. Ook de haven, St. Pauli en Fishmarkt zijn op redelijke loopafstand. Bij aankomst was er geen babybedje, terwijl dit wel was gereserveerd. Na lang "zeuren" is er alsnog een geregeld. Omdat ze er tekort hadden hiervoor wel de nodige moeite voor moeten doen. Algemene indruk van het hotel is ok, is een combi van hostel/hotel. Backpackers maar ook gezinnen met kindereren en/of baby. Kamers (3 pers.) waren vrij ruim en schoon met douche. Zeker qua prijs/ligging de moeite waard. Ontbijt voor 6 euro zeker een aanrader. Broodjes, yoghurt, enz. All you can eat.

2 nachten hier geslapen, kamer was schoon, ontbijt goed en uitgebreid. (ontbijt tegen extra betaling) Ook parkeergarage geboekt a 12,50 per nacht, was wel krap inrijden. Goed hotel voor een redelijke prijs.

uitstekend hotel en goedkoop

H.J. vd Berg
7-10-2010

Hier een weekend met vrienden overnacht. Wij hadden een 4-persoonskamer. Prima kamer. Schoon en goede bedden. Check-out is 10:00u maar voor EUR 5 p.p. kun je dit verlengen tot 13:00u. Hotel ligt dicht bij de metro. Het hotel heeft een kleine parkeergarage, kosten EUR 12,50 per dag.

Goede Hostel

Bart
20-9-2010

Bij ons bezoek in Hamburg hebben we in de Hostel gelogeerd.

Een gloednieuw / gerenoveerd gebouw dat pikfijn inorde was.

Overal hadden we draadloos internet, zodat we onze citytrip nog beter konden (bij)plannen. De kamers zijn mooi en zeer modern ingericht en de bedden slapen heerlijk. Als uitvals basis is deze hostel ook goed gelegen. Hier kan je op minder dan 10min stappen het station bereiken & hier de S-Bahn / U-bahn nemen, om zo vlotjes in het centrum te komen. Op straat parkeren met de wagen is minder makkelijk. Maar er is een ondergrondse parking ter beschikking, tegen een zéér aanvaarbare prijs. Het ontbijt is simpel & verzorgd. Ook voor de late opblijvers is er een bar, waar je gezellig een biertje of iets sterkers kan drinken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MEININGER Hotel Hamburg City Center in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MEININGER Hotel Hamburg City Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.