Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag10°-1°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Lindner Park Hotel Hagenbeck voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Lindner Park Hotel Hagenbeck in het Nederlands

Mooi thema hotel

rtvd
19-8-2015

Plus: Een uitstekend nieuw hotel. De kamers zijn mooi ruim met een prima badkamer (inloop douche). Er wordt goed schoon gemaakt. En er is airco. Het ontbijt is uitstekend. Er is een zeer uitgebreide keus. De eieren worden naar wens voor je bereid. Het personeel is uitermate vriendelijk. Het hotel ligt ongeveer 5km van het centrum. Maar direct voor de deur is er een metrohalte. Wij konden gebruik maken van een 3=2 actie (incl. ontbijt). Dan is het een mooie deal.

Min: Geen gratis wifi. En de prijs is niet mals: €13 per etmaal. Je kunt dat echter omzeilen door (voor aankomst!) gratis lid te worden van het Lindner Programm. Dan is de wifi gratis. Parkeren in de parkeergarage is ook aan de prijs: €20 per etmaal. Ook dat kun je omzeilen door ofwel op straat te parkeren (gratis, maar niet veel plekken) ofwel in de een paar 100m verder gelegen parkeergarage van de dierentuin (€4 per etmaal) te parkeren. Indien de kamer zonder ontbijt geboekt is, dan is de ontbijtprijs ook niet mals: €18 pp.

Gereisd met partner in augustus 2015

Fijne Hotel!

Sandra van Hoorn
27-7-2015

Mooie hotel met zeer ruime kamers. Eten was lekker en personeel was behulpzaam. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2015

Aanrader!

Sam Faessen
12-11-2014

Het hotel is ons zeer goed bevallen. De kamers zijn sfeervol ingericht en schoon. Na een dagje Hamburg ontdekken biedt de sauna op de bovenste verdieping heerlijke ontspanning.

Het ontbijt is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit.

De metro ligt praktisch om de hoek, dus het stadscentrum is makkelijk te bereiken.

Gereisd met partner in november 2014

goed

chanineendick
8-10-2011

Goed hotel, mooie ruime kamer met fijne douche. Leuk met die thema's. Ontbijt was ook erg lekker en uitgebreid. Kamer had een lekker bed.

Gereisd met vrienden in december 2010

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindner Park Hotel Hagenbeck in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindner Park Hotel Hagenbeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.