Hotel Lindner Am Michel

Weer vandaag1°-1°
Hotel Lindner Am Michel

We hebben een aantal aanbieders voor Lindner Am Michel voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima hotel!

Vedat Gök,
27-3-2017

Het hotel heeft een goede ligging. Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijteten was in orde. Zeker een aanrader voor een paar dagen in Hamburg!

Kenmerken

27-3-2017

Super hotel.

hannievanruiswijk
21-9-2014

Dit hotel ligt op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden in Hamburg, bovendien stopt om de hoek een hop-on/hop-off bus waarmee je langs alle toeristische plekken gaat. De kamers, service en ook het ontbijt zijn uitstekend. In de onder het hotel gelegen ruime parkeergarage (tegen betaling) zijn plekken genoeg.

Goed hotel met gunstige ligging.

Charles
9-9-2012

Het centrum, de gezellige haven en de Reeperbahn liggen op loopafstand. .Nette kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Minpunt: Hotel is te warm, vooral in de gangen.

Perfecte locatie bij city-trip

T. C. van Weel
1-1-2012

Prima hotel, mooie moderne kamers met prima bedden.

Ontbijt was niet voordelig maar kon zo gek niet verzinnen, of was aanwezig een prima kwaliteit.

Diner in restaurant was ook niets mis mee.

Prijs/kwaliteit verhouding was i.v.m. goede locatie t.o.v. centrum zeer zeker goed te noemen

Aanrader na het douchen, infra-rood lamp boven wastafel aan doen om behaaglijk te houden

Voldoende, ( € 20,- per 24 uur ), parkeerruimte onder het hotel aanwzig

Verdient wel 5 sterren

Nick Heinemans
29-8-2009

Na het lezen van reviews voor dit hotel gekozen in plaats van een 5 sterren hotel in Hamburg. Prettig verrast door dit hotel, welke beter is dan menig 5 sterren hotel. Zeer mooie kamers en uitstekende service. De douche is open, wat de kamer extra ruimtelijk maakt, maar natuurlijk niet zo handig als je een kamer deelt met bijvoorbeeld een collega. Er is een prima fitnessruimte met bijbehorende sauna ruimte.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindner Am Michel in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindner Am Michel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.