Camping Knaus Campingpark Hamburg

8.6Fantastisch

Duitsland, Hamburg, Hamburg

8.6Fantastisch

• 7.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus Campingpark Hamburg voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

186 reviews over Camping Knaus Campingpark Hamburg

• 2018
    10-14-08-2018

Gereisd in juli 2018

• Oude reviews

3Joop14-07-2017

Veel te duur en veel herrie

Er zit niets bij de camping behalve toilet gebouw wel autobaan langs camping verhoudings gewijs veel te duur voor wat je krijgt Geen gezellige mensen bij de receptie Toilet gebouw zag er goed uit

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Yda19-09-2015

Mooie camping zonder toeters en bellen

We hebben hier een aantal nachten gestaan om Hamburg te ontdekken. De camping is daar prima geschikt voor. Op de camping zelf is niets te beleven. Alles ziet er mooi en verzorgd uit. Ondanks de uitstekende verbinding met openbaar vervoer, had ik het leuker gevonden als de camping wat dichter bij het centrum van Hamburg had gelegen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 6summerlinda14-09-2015

Leuk voor een doorreis overnachting

Omdat het te laat ging worden wilde we bij Hamburg een 1 nachtje rusten. Smiddags gebeld of we savonds terecht konden. In gebrekkig Engels werd duidelijk gemaakt dat dat kon, heel fijn! Eenmaal daar aangekomen om 20.30 savonds werden we ontvangen maar niet al te vriendelijk. Het sanitair is prima, het geluid van de snelweg is storend maar voor ons geen probleem omdat we maar 1 nachtje zouden blijven.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 7patje4919-08-2012

Prima plek voor bezoek aan de stad

Camping met prima busverbinding naar de stad. Ma t/m za opstappen bij het naastgelegen Ikea en op zondag ongeveer een kwartier lopen naar de bus. Wij hadden een hele ruime plek maar er waren ook hele kleine plekjes. Op de camping alle dagen verse broodjes op bestelling.

Gereisd met partner in juni 2012

• 7j.akker09-07-2012

Prima plek voor bezoek aan de stad

Prima camping voor een bezoek aan de stad. Ligt pal naast een afrit van de snelweg, achter een Ikea. Behalve het geluid van de snelweg een verder rustige omgeving. De voorzieningen zijn verder goed en worden redelijk tot goed schoongehouden. De plaatsen zijn ruim, de afbakening niet helemaal duidelijk. Wel opletten met je spullen, er staat allerlei soorten volk op de camping. Na het stadsbezoek ook gelijk weer vertrokken. Geen camping om langer te verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Cobie Bent23-06-2012

Centrale camping om Hamburg te bezoeken.

Wij hebben hier 1 week gestaan op de camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De camping staat bij Ikea en je stapt daar zo op de bus. Het openbaar vervoer kost weinig en is heel goed te doen. Camping ligt wel aan een autobaan en de plaatsen varieren heel erg. Wij hebben hier een fijne week gehad.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 3saffier6711-08-2011

ECHT NOOIT MEER!!

Helemaal geen controle door het personeel voor wat er op de camping gebeurd. Onze plek was al bezet door een tent waarvan de eigenaar 3plekken in gebruik had genomen ipv 1( het zijn hele kleine plaatsen waar je, met moeite, een 2-persoonstentje op kwijt kan en een kleine auto). Voor het schandalige bedrag van €50,- mochten wij onze tent PAL naast de snelweg opzetten. Geen oog dichtgedaan die nacht. Sanitair was ruim en schoon,bij een douche was de kraan verdwenen, daar kwam je pas achter als je in je blootje stond. Wij zijn met gierende banden weggereden en komen hier NOOIT meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

2 tips over Camping Knaus Campingpark Hamburg

• j.akker, 09-07-2012

Eten/ontbijt bij Ikea, heel betaalbaar!!

• Cobie Bent, 23-06-2012

Openbaar vervoerkaart kopen op de camping is ideaal.

1 vraag over Camping Knaus Campingpark Hamburg

• Liz, 05-08-2016