Camping Knaus Campingpark Hamburg

Speeltuin
Parkeren mogelijk

8 reviews over Camping Knaus Campingpark Hamburg in het Nederlands

14-8-2018

Veel te duur en veel herrie

Joop,
14-7-2017

Er zit niets bij de camping behalve toilet gebouw wel autobaan langs camping verhoudings gewijs veel te duur voor wat je krijgt

Geen gezellige mensen bij de receptie

Toilet gebouw zag er goed uit

We hebben hier een aantal nachten gestaan om Hamburg te ontdekken. De camping is daar prima geschikt voor. Op de camping zelf is niets te beleven. Alles ziet er mooi en verzorgd uit. Ondanks de uitstekende verbinding met openbaar vervoer, had ik het leuker gevonden als de camping wat dichter bij het centrum van Hamburg had gelegen.

Leuk voor een doorreis overnachting

summerlinda
14-9-2015

Omdat het te laat ging worden wilde we bij Hamburg een 1 nachtje rusten. Smiddags gebeld of we savonds terecht konden. In gebrekkig Engels werd duidelijk gemaakt dat dat kon, heel fijn! Eenmaal daar aangekomen om 20.30 savonds werden we ontvangen maar niet al te vriendelijk. Het sanitair is prima, het geluid van de snelweg is storend maar voor ons geen probleem omdat we maar 1 nachtje zouden blijven.

Prima plek voor bezoek aan de stad

patje49
19-8-2012

Camping met prima busverbinding naar de stad. Ma t/m za opstappen bij het naastgelegen Ikea en op zondag ongeveer een kwartier lopen naar de bus. Wij hadden een hele ruime plek maar er waren ook hele kleine plekjes. Op de camping alle dagen verse broodjes op bestelling.

Prima plek voor bezoek aan de stad

j.akker
9-7-2012

Prima camping voor een bezoek aan de stad.

Ligt pal naast een afrit van de snelweg, achter een Ikea. Behalve het geluid van de snelweg een verder rustige omgeving. De voorzieningen zijn verder goed en worden redelijk tot goed schoongehouden.

De plaatsen zijn ruim, de afbakening niet helemaal duidelijk. Wel opletten met je spullen, er staat allerlei soorten volk op de camping.

Na het stadsbezoek ook gelijk weer vertrokken. Geen camping om langer te verblijven.

Centrale camping om Hamburg te bezoeken.

Cobie Bent
23-6-2012

Wij hebben hier 1 week gestaan op de camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De camping staat bij Ikea en je stapt daar zo op de bus. Het openbaar vervoer kost weinig en is heel goed te doen.

Camping ligt wel aan een autobaan en de plaatsen varieren heel erg.

Wij hebben hier een fijne week gehad.

ECHT NOOIT MEER!!

saffier67
11-8-2011

Helemaal geen controle door het personeel voor wat er op de camping gebeurd.

Onze plek was al bezet door een tent waarvan de eigenaar 3plekken in gebruik had genomen ipv 1( het zijn hele kleine plaatsen waar je, met moeite, een 2-persoonstentje op kwijt kan en een kleine auto).

Voor het schandalige bedrag van €50,- mochten wij onze tent PAL naast de snelweg opzetten. Geen oog dichtgedaan die nacht. Sanitair was ruim en schoon,bij een douche was de kraan verdwenen, daar kwam je pas achter als je in je blootje stond. Wij zijn met gierende banden weggereden en komen hier NOOIT meer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Hamburg in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Hamburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.