7,5

We hebben een aantal aanbieders voor InterCityHotel Hamburg-Altona voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel InterCityHotel Hamburg-Altona in het Nederlands

Standaard hotel

Tjeerd
24-9-2012

Locatie is prima. Altona is een leuke wijk, er zijn genoeg leuke bars en restaurants en binnen een paar minuten ben je in de hektiek vd Reeperbahn. Het hotel verstrekt gratis OV kaarten, wat fijn is. Kamers zijn basic, maar schoon. Ontbijten moet je lekker buiten de deur doen, want het ontbijt in het hotel is erg overpriced met €15. Groot nadeel: wij kwamen vroeg aan en konden pas om 14:00 uur onze kamer in. Was jammer.

Gereisd met partner in september 2012

Logeren op een station

Berry
2-8-2010

Het InterCity Hotel Altona maakt deel uit van het stationscomplex van het tweede treinstation van Hamburg: Hamburg Altona. Het is vooral een hotel voor hen die veel van het openbaar vervoer gebruik maken. Het hotel heeft schone en goed uitgeruste kamers. Het ontbijtbuffet is redelijk en 's avonds zijn er simpele maaltijden in de lobby te bestellen. De meeste kamers hebben geen klimaatregeling. Maar met open ramen heeft u veel last van het rumoer van de stationsomgeving.

Gereisd alleenreizend in juli 2010

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterCityHotel Hamburg-Altona in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterCityHotel Hamburg-Altona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.