FamiliehotelWeer vandaag28°13°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Hamburg voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Holiday Inn Hamburg in het Nederlands

Perfect hotel mit lokatiebeperkingen acceptabel

erikdr
20-8-2017

Volwaardige HI kwaliteit. Zeer ruime kamers (okay de onze had nog enige mufheid van roken, het hotel is al jaren rookvrij maar opschonen het kost tijd...) en perfect ontbijt. Restaurant ook goede kaart en prijzen voor diner. Klein-maar-fijn zwembad en fitness met rivierzicht. Behulpzaam personeel. Afgelegen stadsdeel; bus van/naar HB station gaat op 5 minuten lopen en elke 10 minuten overdag en vroege avond. S-bahn zelfde frequentie maar 15-20 minuten lopen en oud station zonder roltrap/lift. Zeer aan te bevelen qua waar voor je geld!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Prima plek voor stedentrip

ejon
19-5-2015

Centrum is met de bus goed te bereiken, je kunt langs de boulevard ook fietsend het centrum in

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Goed bereikbaar

Roy
12-6-2014

Dit hotel ligt pal naast de uitlopers van de snelweg. Daar is op de kamers weinig van te merken. De kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe - tenminste de budgetkamers. De kamers in de modern toren zien er goed uit. Maar alle kamers zijn ruim en schoon. Het ontbijt is uitgebreid maar erg vol/druk. Op feestdagen openen ze nog een aantal aparte zalen voor het ontbijt, maar die zijn minder gezellig. Het hotel is erg massaal. Zwembad en sauna zijn klein. Op 5 min. lopen gaat elke 10 min. een bus naar centraal station en centrum (gemeentehuis). De rit duurt ca. 10-15 min. Internet op de kamers is gratis en werkt erg goed. Absoluut aan te raden voor iemand die in een betaalbaar hotel wil zitten en er geen moeite mee heeft niet in het centrum te zitten.

Gereisd Met vrienden in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Smerig rookhol

Peter
2-12-2012

Dit hotel geboekt via touroperator. We kwamen terecht in een zij-vleugel langs de snelweg. Ondanks het dubbele glas, zowel overdag als 's nachts veel geluidsoverlast. De kamer was een smerig rookhol, terwijl we bij de boeking hadden aangegeven een niet-roken kamer te willen hebben. De vloerbedekking zat vol vlekken en kringen. Ook de voegen in de badkamer hadden hun beste tijd gehad. We zijn gaan eten in het restaurant. Voor 30 euro pp konden we gebruiken maken van het buffet. Voorgerechten waren prima. Hoofdgerechten waren allemaal koud. Geklaagd bij de bediening. Als compensatie hoefden we de wijn niet te betalen. Na onze klachten werd het buffet opgeruimd. Wellicht dat je in dit hotel een betere kamer krijgt als je rechtstreeks boekt i.p.v. een boekingssite. Voor ons niet meer!

Gereisd Met partner in november 2012

super hotel direct gelegen aan de A252

H.S TE ENSCHEDE
5-8-2012

holiday in hotel Hamburg is direct gelegen aan de A252,je rijd over de brug Hamburg binnen en ziet het hotel al direct rechts liggen 2 maal rechts en je bent er al.Je kunt er boven en ondergronds pakeren boven gronds is gratis ondergronds weet ik dus niet omdat er boven een pakeer plek vrij was.mooie kamer op de zesde verdieping met mooi uitzicht over de haven.het zwembad op de tweede verdieping is een aanrader met mooi uitzicht over de haven vanuit het bad en geniet van de zonsondergang aansluiten lekker in de sauna of op de loopband alles gratis .De kamer was schoon en netjes de minibar was gratis 1 bier 1cola en twee flesjes water .vanuit je bed kijk je over de haven door de lage vensters dit is s'avonds erg de moeite waard door de lichtjes over de stad.We hebben zelfs genoten van een vuurwerk we vermoeden bij de haven verderop erg leuk eerste rang dus.het personeel was behulpzaam en bieden je een platte grond aan met de bezienswaardigheden.met 2 minuten zaten we weer op de A252.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Mooi hotel

monique
15-4-2012

Het hotel was zeker zijn 4 sterren wel waard; schone kamer, goede bedden en mooi hotel. Heerlijk na het vele lopen in de sauna en het zwembad chillen, hier mag je als gast gratis gebruik van maken. Het centrum is niet lopend te doen, maar met de bus ben je er zo. De halte ligt plm. 200 meter van het hotel af. Enige discussie gehad over dat we een dag minder wilde dan dat we van te voren hadden gezegd. Daardoor merkte we wel dat het personeel niet geheel op de hoogte is van de hotelregels.

Gereisd Met partner in Fri Apr 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportZeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenSquash

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Hamburg in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Hamburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.