Hotel Holiday Inn Express Hamburg City Centre

Weer vandaag6°-3°
Hotel Holiday Inn Express Hamburg City Centre
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Hamburg City Centre voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Holiday Inn Express Hamburg City Centre in het Nederlands

Er wordt familie kamers aangeboden, maar deze zijn erg klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Kamer was schoon, badkamer prima ,airco werkte niet dit was een min punt.

Bedden niet heel goed, rest in orde

Marcel
6-5-2016

Wij verbleven 1 nacht in dit hotel op doorreis vanuit Denemarken naar Nederland. Twee volwassenen met twee kinderen. De kamer is dan wat klein met uitgeklapt slaapbank. Bed was niet heel lekker. Zachte veren. Als de een zich omdraait merkt de ander dat gemakkelijk. Prima douche en snel internet. Ontbijt ook niets op aan te merken. Parkeren in de parkeergarage onder hotel voor 10 euro voor 1 dag of gewoon op de parkeerplaats voor hotel, gratis. Op paar minuten lopen van metrostation en dicht bij centrum.

Enorm slechte bedden!

Annet
22-2-2015

Wij hadden dit hotel geboekt ivm overnachting voor vliegreis vanaf vliegveld Hamburg. Kan geen beoordeling geven over ligging etc, omdat wij laat aankwamen en rond 9 uur s'ochtends weer vertrokken. Ik wil alleen melden dat ik nog nooit zulke slechte bedden heb meegemaakt! Wij hadden 1 kamer met 2 persoonsbed en slaapbank. Totaal goed voor 4 personen! Slaapbank is echt een waar drama! Afmeting 120cm of krapper en enorm beroerd matras (ben ik nog mild) 2 persoonsbed afmeting normaal, maar matras even beroerd. Alle veren etc voel je er door heen. In de ochtend dit gemeld, maar kreeg een verontwaardigde oh en zal het doorgeven! Geen excuus of wat vervelend! Denk dat er niets met mijn "klacht" gebeurd. Voor ons Nooit meer!

Prima hotel voor een relatief lage prijs

Tasco
6-8-2011

Uitstekend hotel voor een zeer redelijke prijs.

Mooie kamer, vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

's Avonds kan je in de bar uitstekend iets drinken. Helaas stond tijdens mijn verblijf elke avond voetbal op een groot TV scherm.

Het hotel is wel een half uurtje lopen vanaf het station waarbij je door een wat mindere buurt loopt. Met de metro is het 2 haltes. Helaas als je een zware koffer hebt: op de meeste metrostations moet je trap lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Hamburg City Centre in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Hamburg City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.