Hotel Hanseport Hamburg

HotelKleine hotelsWeer vandaag13°7°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Hanseport Hamburg voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Hanseport Hamburg in het Nederlands

Anders

Dit hotel kan ik prima overal aanprijzen... is echt een geweldig hotel met super ligging. Kamers/badkamers zijn voldoende groot. De tram is direct in de buurt. Het ontbijt is erg goed... Er is alles wat uw hart begeert. Het hotel Hanseport nemen we nog eens... Als het niet zoals altijd volgeboekt is... als we hier heen gaan:-). Van het uitzicht uit het raam is niet veel te verwachten;-)

Goede locatie, er middenin.

25-1-2014

De locatie is super om de musical 'Rocky' te bezoeken. Je bent er in een paar minuten. Anders is de situatie ook positief. Ik stoorde mij in de nacht aan de luide muziek Maar met oordopjes was het goed te compenseren. Waarschijnlijk is de ligging van de kamer bepalend. De badkamer had een beetje schoner kunnen zijn, maar verder is er niets te zeuren, we kunnen dit hotel aanbevelen.

Top hotel op een toplocatie!

24-1-2014

De locatie is voor de nachtelijke uitstapjes naar Reeperbahn top geschikt. Er zijn veel attracties in de omgeving. Naar 'Rocky musical' of 'Lion King' is het slechts een paar minuten lopen. Het personeel is erg aardig en vriendelijk. In - en uitchecken ondanks de onze grote groep goed en snel. De kamers zijn zeer groot, licht en vriendelijk ingericht. Het ontbijt is veelzijdig en goed. Dus ik zou zo weer naar dit hotel gaan en het ook overal aanprijzen.

Vrij Uit

Perfect hotel met goed ontbijt.

11-1-2014

We zijn tijdens Nieuwjaar naar' de Lion King' in Hamburg geweest en hadden ons een klassieke stedentrips (slechts enkele dagen, centraal hotel, niet meer dan nodig comfort) voorgenomen. Meteen bij aankomst kon je merken dat het een hotel dat dicht bij de klassieke bezienswaardigheden ligt (geen 5 minuten van de s-station Reeperbahn en nog minder van de bushalte davidstraße ), alles binnen loopafstand. Als je het hotel verlaat en naar links op 5 minuten ongeveer tussen de hoge huizen door loopt, bereikt men snel Aldi, spaarbank, bakker enz. Het personeel was altijd vriendelijk, beleefd en behulpzaam en bij de receptie staat een de hele dag door beschikbaar. Het heeft ook een erg charmante bar, vers bereide cocktails tegen zeer redelijke prijzen te ontvangen die je ook mee naar je kamer kunt nemen. Een mooi, als je na een lange sightseeing dag vermoeide voeten hebt als je terug komt in het hotel niet nog naar de drukke bar wilt. Het ontbijt zouden we naast de centrale ligging van het hotel als beste kwaliteit van het hotel aanduiden. Veel verschillende gerechten (brood, broodjes, toast, croissants, gebak en een groot assortiment aan vleeswaren, roerei, spek, tientallen soorten jam, cornflakes, yoghurt...) en alle drankjes, die je zou verwachten bij het ontbijt, werden, en dat is belangrijk, altijd zeer vers aangeboden. Het vriendelijke personeel zal zelfs koffie aan de tafel bijschenken. Door de grote, maar toereikend bescheiden, omvang van de ontbijtruimte is het ook niet vervelend luid. De kamers zijn groot en hebben naast het gebruikelijke interieur comfortabele tweepersoonsbed ook een bureau, flatscreen aan de wand, kast, stoelen en zelfs een koffiezetapparaat. De muren leken alsof ze pas geschilderd waren, de vloerbedekking werd dagelijks gestofzuigd. Ook het feit dat sommige vloertegels kapot waren kon de positieve indruk van de badkamer niet bedrukken. Het was altijd schoon en in vergelijking met de kamer ook erg ruim. Haardroger en een make-upspiegel zijn

Terwijl wij rustige kamers bij het inchecken gevraagd hebben, konden we helaas niet slapen, omdat er geen avondklok is Door omliggende pubs en discotheken om 8:30 tot een continu geluid ondanks (volgens de receptie) geluiddichte ramen. Het ontbijt en de kamer was fantastisch. Bovendien is van het hotel alles op loopafstand (bijvoorbeeld ook Lion King). Aangezien er rondom de Reeperbahn veel kapot wordt gemaakt, kun je de auto beter in de parkeergarage van het hotel parkeren. Toch is het niet geschikt voor grotere auto. Andere locatie en het hotel was perfect.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hanseport Hamburg in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hanseport Hamburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.