Hotel Hamburg-Altona

Kleine hotelsWeer vandaag14°2°
Hotel Hamburg-Altona

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Hamburg-Altona voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hamburg-Altona in het Nederlands

Met vrienden

Moet nodig opgeknapt worden

Roland
13-2-2010

Hotel Hamburg-Altona OVG is op dit moment (begin 2010) geen echte aanrader.

Het hotel is van binnen echt aan vervanging toe.

Ze zijn er in ieder geval mee begonnen door een lift te plaatsen.

Kamers zijn nog niet alles. Wij hadden een kamer voor 3 personen, maar er konden nauwelijks 3 bedden staan in de slaapkamer.

De badkamer bestond eigenlijk uit één stuk; een soort cabine dus.

Helaas liep het water slecht weg en was de rand van het douchegedeelte nogal laag, waardoor snel een overstroming ontstond, die in de gehele cabine te merken was. Ook bleef het water van het toilet lopen. Echter het toilet is onderdeel van de cabine.

Positieve dingen: Het hotel is gesitueerd enkele minuten lopen vanaf trein-, metro- en busstation Hamburg Altona.

Het draadloze internet is gratis en werkt prima.

Het ontbijt is niet slecht, maar echt veel keuze is er niet.

Prijstechnisch gezien betaal je redelijk veel voor wat je krijgt, zeker in vergelijking met andere hotels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hamburg-Altona in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hamburg-Altona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.