Hotel Hafen Hamburg Classic

8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Hafen Hamburg Classic voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Hafen Hamburg Classic in het Nederlands

Goede Locatie , mindere kamers

Fam
16-11-2013

Super Locatie maar te kleine kamer met kleine badkamer ,meer voor 1 pers geschikt (wij waren met 2 pers) wel schoon , niet in verhouding met de prijs ,geen vrije wifi op kamer is een nadeel en zo niet meer van deze tijd , geen prettig personeel, vooral de barman in de Willi-bar is niet klantvriendelijk, slechte parkeervoorzieningen , bij aankomst was er geen plek, moesten zelf in de straat een plek gaan zoeken, bij reservering geen melding van gemaakt , ontbijt super in een prachtige zaal, met een top-uitzicht

Hotel in schönster Lage

gertrud greiderer
24-4-2012

Waren bereits zum 2. Mal in diesem Hotel, die Lage ist einfach total günstig, die Zimmer im Neubau mit Blick auf den Hafen sind schön und ruhig, die Turmbar ist weit genug oben, bei innenliegenden Zimmern kann der Parkplatz störend sein. Frühstücksbuffet ist ein Traum und für das Abendessen bietet sich bei größerem Hunger das Restaurant an, für kleineren die Bierstube.

Goed hotel, mooie ligging.

rinskehaitsma
3-3-2012

Het hotel ligt bijzonder mooi. Vanaf de bovenste etage in de toren is er een schitterend uitzicht over de rivier. De eenpersoonskamers zijn klein. Het bed is wel weer erg ruim (twijfelaar) en de badkamer is ook ruim.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. En vroege check in was geen probleem.

Hotel ligt dicht bij metro en er is een taxi stanplaats voor de deur.

leuk hotel, centraal gelegen

Ingrid
24-5-2010

aan de haven gelegen. Dicht bij St. Pauli. Alt stad op circa 1 km maar prima te lopen. Geweldige stad. Veel te zien en te doen.

Kein Hotel, sondern eine Diskothek!

Manuela
14-12-2009

Das Hotel war insgesamt ok, der Blick über den Hafen herrlich - ABER: es lief bis nachts um 4 (!) im oberen Stock eine Veranstaltung mit sehr lauter Musik. Auf Beschwerden hieß es, man könne die Veranstaltung nicht unterbrechen oder die Musik leiser stellen. Nach Mitternacht bot man uns ein anderes Zimmer an, was wir (da bereits im Bett liegend) ablehnten. Am nächsten Morgen bekamen wir ein ruhigeres Zimmer, da auch für den nächsten Abend wieder eine Veranstaltung geplant war. Für die "Unannehmlichkeiten" bekamen wir (nur auf Nachfrage!) spärliche 30 Euro Rabatt. Man tat zwar sehr betroffen, aber offenbar wird hier systematisch in Kauf genommen, dass Hotelgäste nicht schlafen können, denn andernfalls hätte man uns direkt bei der Ankunft ein anderes Zimmer anbieten können. Es haben sich auch andere Gäste beschwert, denen es auch nicht besser erging. Wir gehen sicher NIE MEHR in dieses Hotel - wer dies aber vorhat, sollte unbedingt vorher fragen, ob eine Veranstaltung geplant ist.

2005

Prachtig oud hotel met (je moet er echt naar gaan vragen) prima kamers in de Tower. Ligging bij de Elbe en dichtbij de Reperbahn. City is iets verder weg maar met de U-Bahn of de taxi goed berijkbaar. Twee pachtige hotelbars, één in het oude gedeelte en één boven in de Tower met een prachtig uitzicht over de Elbe. Bediening en restaurant uitstekend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hafen Hamburg Classic in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hafen Hamburg Classic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hafen Hamburg Classic scoort een 8.14 uit 10 op basis van 6 reviews.