9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Gresham Carat voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Gresham Carat in het Nederlands

Voor een keer niet zo erg

Michel
11-10-2011

Het Gresham Carat Hotel is een 4* hotel. De kamer die wij hadden was ruim, rustig en voorzien van ktv, minibar, douche/toilet en vrij comfortabele bedden. Vwb de ligging: pal aan een drukke doorgaande weg en een drukke kruising. In onze kamer merkten wij daar niets van, maar die lag aan de achterkant van het hotel, 'boven' het winkelcentrumpje. De buurt waarin het hotel ligt is echt totaal onaantrekkelijk en heeft wel wat weg van een achterbuurt. En die buurt moet je ca 10 mins doorheen lopen om bij station Veddel te komen (metro ca 5 mins naar het centrum), waar druggies en dronkaards bij de ingang staan. De medewerkers zijn vriendelijk en zingen je bijna toe als ze je 'goedemorgen' wensen. Het is wel gekunsteld, heeft weinig 'eigens'. Het ontbijt viel tegen, zeker voor en 4* hotel. Vooral het beleg was beperkt in soort. In het restaurant worden tafels schoongemaakt waar gasten willen zitten, maar lege tafels met vuil serviesgoed, niet. Geen aanrader dus, alles bij elkaar.

Gereisd met partner in oktober 2011
2008

Slechte service, eten viel tegen, kamers klein en vies, spinnenwebben achter de gordijnen, viezigheid onder het bed, lang wachten op bediening.

Gereisd anders in februari 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gresham Carat in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gresham Carat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.