Hotel George

Hotel George

We hebben een aantal aanbieders voor George voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel George in het Nederlands

Prachtig goed bereikbaar hotel

goetzee
19-2-2015

Prachtig hotel, met zeer goede parkeergelegenheid onder het hotel (wel betaald), sfeervolle hotelbar, goed ontbijt in prettige ruimte. Prachtige kamers met zeer goede bedden, heerlijke douche en lekkere donkere gordijnen. Alleen de wifi functioneerde in de kamer op de 4e etage niet altijd goed.

Gereisd Zakelijk in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon 'n heel heel goed hotel

Il Quadrifoglio
25-9-2011

De ontvangst van dit ‘design’ hotel is goed. Snel en adequaat. De kamers zijn niet groot, maar modern en met alles erop. Het ontbijt is goed en ’t geld waard. Geen zwembad wel sauna. Gelegenheid tot buitenzitten en op het dakterras (tip!). Het hotel ligt niet aan de Außenalster, maar met de ingang omgekeerd in Barcastrasse tegen het AK (Asklepios Klinik) St. George aan. Fijne rustige straat. Vanuit de A1 is aan te bevelen B4/B75 dan centrum/CCH te volgen. Direkt de garage in (a€16pd) en zeer goede ontvangst. De kamers zijn schoon, ruim en in design. Lekker geslapen. Ontbijt is ruim maar a€18pp te veel. Vanuit TheGeorge loop 20-30min naar het CCH. Gratis Wifi moet wel via bonnetjes/code met max downloadlimiet, zucht. Voor het hotel kun je buitenzitten of op het dakterras.

Gereisd Zakelijk in Tue Sep 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel George in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel George zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.