Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag9°5°

6 reviews over Hotel Europäischer Hof in het Nederlands

Goed hotel

wjb57
30-5-2013

Het hotel is gewoon goed, ligt heel centraal, alles is netjes verzorgd.

De oprijs voor het gebodene is fors. Heel persoonlijk is het er bepaald niet.

Gereisd met partner in mei 2013

Hebben een week in her hotel verbleven. Het is een goed viersterren hotel, met een perfecte ligging tegenover het Haubtbahnhof van Hamburg en direct bij de Altstad en de binnenmeren van de stad. In het hotel kun je lekker (Duits) eten, maar in dezelfde straat en directe omgeving zijn talrijke leuke restaurants. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Het schoonmaken van de kamer is geweldig; evenals het wisselen van het bedlinnen.

Pluspunt is nog, dat je met de hotelkaart drie dagen gratis gebruik kunt maken van het openbaar vervoer, inclusief de veerboten op de Elbe. Wij verbleven er een week en kregen voor nog drie extra dagen vrij vervoer.

Gereisd met partner in april 2012

oke hotel

geert
26-5-2009

direct tegenover hbf kwaliteit dik in orde,wel wat duurder maar zijn prijs waard

Gereisd zakelijk in mei 2009

2008

ietwat duur, maar lokatie is TOP!

Johan
22-12-2008

In oktober verbleven wij in dit hotel.Door 1 straat over te steken loop je van het HBF zo het hotel binnen(stad op 5min).Via het HTLreserveringssysteem kamers geboekt.Omdat dit blijkbaar mis was gegaan werd ondanks de drukte in het hotel snel een oplossing bedacht en konden gelijk de kamer op.Het hotel is groot en verdwaald zo.Eenmaal op de kamer bleek deze niet erg ruim en is toch wel wat verouderd.Voor de rest wel schoon.E-hof bied veel zoals:Squash,sauna en groots zwembad met glijbaan(deze is te bereiken via lift..Wow).Ontbijt was erg uitgebreid en telde 3zalen.Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in december 2008
2007

was in november in het hotel

R.Smit
20-11-2007

was in november in het hotel. De auto werd keurig door het personeel in de ondergrondse garage gezet en bij vertrek weer voorgereden. De openbare ruimten in het hotel zijn niet erg groot. De kamer(comfort) was zeer ruim. Dito de badkamer. Geen grootte luxe maar degelijk, schoon, netjes en efficient. Het ontbijt is wat je bij de Duitsers mag verwachten. Ruim voldoende in kwaliteit en kwantiteit. Binnen vijf loopminuten in het centrum van de stad. Prima hotel.

Gereisd met partner in november 2007
2006

Uitstekend hotel direct in het centrum (tegenover het station). Ramen moeten wel dichtgehouden worden ivm. geluid. Ruime kamers en goed ontbijt. Gezellige sfeer in de bar.

Gereisd anders in mei 2006

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europäischer Hof in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europäischer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.