Hotel Elysee

5 reviews over Hotel Elysee in het Nederlands

Prima, reusachtig, hotel

Foppe
30-11-2011

Het hotel is prachtig zeker zijn sterren waard, maar het is wel enorm. Daardoor moet je op tijd bij het ontbijt zijn anders is er geen plaats/eten meer. De kamers zijn zeer fraai, netjes groot.

Dus echt een prima hotel wat iets minder masaal zou moeten zijn

Gereisd zakelijk in november 2011

Klasse hotel!

Frs
25-10-2010

Een prachtig en sjiek hotel! Goede service, wel erg groot maar prima.

Gereisd met partner in oktober 2010
2007

Wat kleine problemen met een niet doorgekomen bevestiging, maar alles snel weer opgelost. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. je loopt zo naar het centrum en het metro station is vlakbij.

Gereisd met partner in augustus 2007

Mooi hotel met goede bereikbaarheid via openbaar vervoer

R. ter Hal
18-7-2007

Mooi hotel met goede bereikbaarheid via openbaar vervoer en auto

Gereisd met vrienden in juli 2007

Zeer goed hotel en centraal gelegen in een rustige en veilige omgeveing.

Voor het bezoeken van een beurs is dit zeer gunstig gelegen en het hotel beschikt over prima kamers en goede restaurants vooral het italiaans restaurant is een must om te bezoeken.Ik kom hier al meer dan 8 jaren en bevalt nog prima en de directie van het hotel kun je spreken als je dit wenst.

Gereisd zakelijk in mei 2004

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elysee in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elysee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.