7,7

2 reviews over Camping Elbe Camp in het Nederlands

Uitstekend, relaxed, zand, prima service

A. Braam,
21-9-2018

Uitstekende ligging nabij Hamburg. Hebben er 1 week gestaan. Leuk vertoeven op het strand aan de Elbe. Sanitair is schoon en op de camping kan je een lekker hapje eten.

Je hebt wel mooi weer nodig want met regen wordt het wel erg zanderig. Service is

heel goed. Wij komen vast nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Meer dan fantastisch

Jan en Cor
20-2-2017

Zoek je luxe, 6 sterren en heel veel animatie, zoek dan verder.

Wil je rust, primitief , geweldig zicht op de Elbe en ben je niet vies van beetje zand in je caravan dan heb je hier de tijd van je leven.

Komen hier al vele jaren elk jaar een week en hebben elk jaar de tijd van ons leven. Zien elk jaar dat er weer geïnfesteerd is. Toiletten en douchen allemaal van pakweg 2 jaar geleden, JA, doordat buiten alles zand is, ligt dat daar ook. Zou gek zijn als niet zo was. Vorig jaar de bizar primitieve Electra vervangen door mooie alu paaltjes met stopcontacten. Wat wij heel erg aangenaam vinden is de rust, vriendelijkheid en dat aan de Elbe oever gekleed en ongekleed naast elkaar kan liggen. Gevoel van de jaren 60. hippie en verdraagzaamheid.

Ga er zeker ook dit jaar weer naar toe. Reserveren is tegenwoordig echt wel nodig. Zegt toch wel iets positiefs toch. En stukje rijden naar de stad is een Kato op zich zo door de villa gedeelte langs de Elbe oever naar de stad. Parkeren in Karstadt of Galeria en je zit meteen in Centrum in de winkelstraat.

Gereisd met partner in juli 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Elbe Camp in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Elbe Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.