Hotel East

4 reviews over Hotel East in het Nederlands

Fantastisch hotel!

Ivar
7-12-2010

Fantastisch hotel, erg fijn restaurant met erg goed eten. Goede hotel bar, maar dit eigenlijk een club. Het hele restaurant wordt elke avond namelijk omgetoverd tot een van de hipste clubs in Hamburg. Het mooiste is nog dat zodra je in de lift bent, niets meer merkt van het feestgedruis beneden. De volgende ochtend kan je weer van de ontbijt genieten in complete rust.

Hipste Hotel van Hamburg

Axel
19-6-2009

Dit is de place to be in Hamburg.

Het hotel staat nog het meest bekent om zijn restaurant en de club en prachtige bars...het is op het moment een van de uitgaans gelegenheden van Hamburg.

De ligging van het hotel is in een straat die parralel loopt aan die van de rheeperbahn.

Het ligt dus ook wat verder van het centrum, maar metro is vlakbij.

Parkeer garage bij het hotel is zeer schappelijk qua prijs in vergelijking met andere hotels in Hamburg!

Er zit zelfs een vers croissant ontbijt bij de prijs inbegrepen.

Restaurant eten is van zeer hoge kwaliteit, reseveren is aan te raden.

Hele gemoedelijke maar ook zeer hippe sfeer en het design is echt prachtig. De kamers zijn zeer ruim, maar een beetje design kil, wel heerlijke grote marmeren betegelde rainshower.

Personeel receptie is matig.

Mooi hotel! Aanrader

Suus
25-5-2009

Echt een heel mooi hotel en aardige mensen!

Alles klopt in dit hotel. 's Avonds kan je gezellig een cocktailtje drinken in de bar.

Metro ligt op 2 minuten lopen, waarnaar je in 5 minuten in het centrum aankomt.

Centrum is mooi en schoon!

Klasse Design hotel nabij Reeperbahn

Frank
13-8-2008

Dit is werkelijk het hipste, modernste, futuristische design hotel waar ik ooit geweest ben (tevens het enige design hotel).

In de kamer is ALLES design! Badkamer en kamer vormen 1 geheel. groot bad. losstaand bed met geintegreerd buro aan het hoofdeind. Zelfs de lampjes en de TV zijn design. Inloopkast, dimmers, etc.

Sommige kamers zijn buitenom via de patio te bereiken.

In de bar komen allemaal hippe mensen en is design. Restaurant is design met aparte gerechten.

Nee ik maak geen recalme. Dit moet je gewoon een keer gezien hebben. Is wel duur, maar de klant betaalde (140,- aanbieding 1 nacht).

Vlak bij het uitgaanscentrum Reeperbahn.

We hebben een aantal aanbieders voor East voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel East in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel East zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel East scoort een 9.4 uit 10 op basis van 5 reviews.