Hotel Dorint Hamburg Eppendorf

Hotel Dorint Hamburg Eppendorf

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Dorint Hamburg Eppendorf voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Dorint Hamburg Eppendorf in het Nederlands

In het kader van een verjaardag kon ik het hotel leren kennen. De aantrekkelijke ligging in combinatie met zeer goedkoop parkeren en geweldige restaurants in de buurt hebben mij meteen tot een tweede verblijf verleid... Het personeel is erg vriendelijk, het restaurant heel goed. De spa kon van grotere omvang zijn, maar is in orde.

Gereisd anders in maart 2014

Zeer goed conferentiehotel.

16-1-2014

Ik heb in dit hotel een meerdaagse conferentie georganiseerd. De organisatie en de service waren zeer goed. Alle pauzesnacks en maaltijden waren van uitstekende kwaliteit. De kamer was nieuw en zeer schoon.

Klasse conferentiehotel.

16-1-2014

Ik heb er voor een conferentie meerdere nachten overnacht. Er is een fantastische service en zeer goed eten. De receptie was altijd erg vriendelijk en attent, net zoals het management van de conferentie.

Gereisd anders in januari 2014

Zeer mooi, vriendelijk en centraal hotel! Personeel was erg goed geïnformeerd en behulpzaam! een klein minpuntje is het ontbreken van parkeergelegenheid aan het hotel, alleen maar parkeerplaatsen tegen betaling! Anders moet je maar een paar meter lopen!

Gereisd anders in januari 2014

Modern, mooi hotel vlakbij UKE.

27-12-2013

Zeer mooi, modern ingericht hotel, vlakbij het Universitair Ziekenhuis van Eppendorf. Mijn kamer was zeer ruim en zeer goed uitgerust. 's Avonds kon je voor het eten of voor een drankje ook buiten op het terras zitten. Er is een bushalte in de buurt. Na een kleine wandeling bereik je veel restaurants en bars in Eppendorf.

Gereisd anders in december 2013

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dorint Hamburg Eppendorf in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dorint Hamburg Eppendorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.