Hotel Crowne Plaza Hamburg

Hotel Crowne Plaza Hamburg

7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Hamburg voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Crowne Plaza Hamburg in het Nederlands

Aanrader

Mo,
7-10-2017

Net hotel. Mooie kamer en zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Goede uitvalsbassis voor bezoek v d stad.

Gereisd met vrienden in september 2017

Zeer mooi hotel met goede ligging.

S. Toning
29-12-2014

Goede rustige ligging, wij hadden wel een ruime kamer met 2 een persoons bedden. Er zijn verschillende types kamers. Vrienden hadden een iets kleinere kamer en een klein 2 persoons bed. Zeer uitgebreid ontbijt buffet, Koffie en thee op de kamer. Mooi uitzicht over de AuBenalster. Binnen 10 min. lopen ben je in het centrum.

Gereisd met vrienden in december 2014

Een mager 4* hotel.......

J.F.
7-8-2011

Hotel Crowne Plaza Hamburg is een 4* hotel met te kleine kamers, te kleine badkamers en te kleine bedden, dus 4* onwaardig. Bovendien is het parkeren van de auto duur. Positief is de ligging van het hotel en het ontbijt.

Gereisd met partner in juli 2011

2008

Crown Plaza klinkt beter dan het is.

Bert W.
18-8-2008

Zijn er geweest tijdens de Havendagen van 30 juli tot 4 augustus. Kamers zijn te klein voor een 4 sterren tent, evenals de bedden. Matrassen zijn afgeschermd met plastic, wel begrijelijk (met kinderenn) maar een broeinest in de zomer (was overdag 35 graden. Ontbijtbuffet is chaotisch, teveel mensen in een te kleine ruimte, daardoor zijn er geregeld ontbijt producten op en het duurt dan te lang alvorens dat weer is aangevuld (men loopt elkaar in de weg).Nog maar zelden zoiets meegemaakt (dieet producten waren op een zondag uitverkocht, dat kan/mag niet voor een hotel dat zich 4 sterren aanmeet. Zal er niet gauw meer terugkomen, er zijn betere hotels zelfs in een lagere prijsklasse. Lijkt wel of er in het weekend studenten in de bediening zitten.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Crown Plaza staat wel tussen de 4 sterren hotels maar die sterren zijn niet terug te vinden op het hotel zelf of de info van het hotel. We boekten, omdat alles vol zat tijdens de zgn. havendagen. Kamers en bedden zijn aan de kleine kant. Komt bij, dat de matrassen zijn afgeschermd met plastic (bedwateren!). Weliswaar begrijpelijk maar je ligt letterlijk in een broeinest (dit nooit meer). Teveel kamers voor de te kleine ontbijt ruimte. Kortom een chaotische toestand van door elkaar lopende gasten en personeel. Soms zijn ontbijt producten gewoon op (met name dieet-producten) hetgeen onacceptabel is. Kortom, de bedrijfsvoering laat te wensen over. Veel te duur voor de geboden kwaliteit.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Hamburg in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Hamburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.