Hotel Boston Hamburg

5 reviews over Hotel Boston Hamburg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Mooi hotel met grote kamers.

22-2-2014

Mooi hotel voor zakenreizigers. Het hotel heeft grote, schone kamers. In de avond is de bar een goed adres, met zeer attent personeel. Ook het ontbijt is aan te bevelen.

Personeel uitgesproken vriendelijk, bekwaam en behulpzaam. Of het om theaterkaartjes op het laatste moment, busverbindingen of een paraplu ging - altijd was er meteen vriendelijke hulp! Ontbijtbuffet wordt steeds vers bijgevuld - eieren worden vers bereid, ook het eten in het restaurant wordt creatief en met zorg bereid. Kamer en badkamer waren zeer groot en schoon - ook een upgrade heeft ons voor 3 nachten veel plezier gedaan! De toegang tot het openbaar vervoerd is zeer goed - al met al een zeer familiaal geleid hotel met een goede sfeer. Graag weer!

Voor één overnachting is het hotel oké, maar volgens mij verdient het geen vier sterren! Zeer vriendelijk personeel. Onze kamer op de vierde verdieping was heel groot (upgrade van de middencategorie), maar de inrichting was te donker gehouden. Ook stoorde het ons dat de badkamer open was. Het toilet was wel gescheiden. De ramen moesten we gesloten houden, want door het luide verkeer vond je er anders geen rust. De bedden en matrassen waren zeer aangenaam, De hal op de vierde verdieping was vaak rommelig en vuil, aangezien de kamer met de wasmachines zich vlak naast de lift bevond. Hier stond de deur altijd open, met waskarren ervoor en op het tapijt lag allerlei gerei. Dit was niet echt uitnodigend. Het restaurant was helaas op zondagavond gesloten. Je kon toen wel kleine snacks krijgen. Ontbijt: Eiergerechten kon je bestellen, koffie werd er geserveerd (moest je steeds opnieuw vragen)... Er waren helaas maar 'bakbroodjes' en vruchtensap dat niet vers geperst was. Kaas, worst, salades eerder aan gewone kant. Over het algemeen oké, maar niet echt goed voor 4 sterren. Negatief vond ik de constante overluide loungemuziek in de lobby, de bar en het restaurant. Rokers moesten voor de ingang gaan roken, want er was geen afgescheiden rookruimte of een gezellig plaatsje buiten.

We hebben een aantal aanbieders voor Boston Hamburg voor je op een rij gezet:

Zeer aangenaam hotel, centraal en tegelijkertijd rustig gelegen, ideaal voor stedentrips en musical bezoeken, circa 50 meter lopen naar het Neuen Flora.

De waterkraan drupte twee dagen lang, de voegen in de douche waren vies, het raam was op kantelen gezet om 23 uur 's-avonds, noch de tv op de kamer noch die in de lobby gaf een scherp beeld en aan het eind wilde men mij een biertje berekenen, dat ik nooit gedronken had - dat was genoeg ervaring.

We hebben een aantal aanbieders voor Boston Hamburg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boston Hamburg in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boston Hamburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boston Hamburg scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.