Hotel Auto-Parkhotel Hamburg

Kleine hotelsWeer vandaag13°7°
Hotel Auto-Parkhotel Hamburg
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Auto-Parkhotel Hamburg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Auto-Parkhotel Hamburg in het Nederlands

gaat wel

6juli
23-9-2014

aan de reeperbaan en gratis parkeren

Typisch Duits familiehotel

W&F
27-1-2013

Prima service, je kan alles vragen en ze staan altijd voor je klaar. Ontbijt was Duits, maar alles was er. Bedden waren echt typisch Duits, dunne matrassen, dunne kussens en vrij klein (tweepersoonsbed is 140 * 200)!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auto-Parkhotel Hamburg in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auto-Parkhotel Hamburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.