Hotel Auto-Parkhotel Hamburg

Hotel Auto-Parkhotel Hamburg
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Auto-Parkhotel Hamburg voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Auto-Parkhotel Hamburg in het Nederlands

gaat wel

6juli
23-9-2014

aan de reeperbaan en gratis parkeren

Typisch Duits familiehotel

W&F
27-1-2013

Prima service, je kan alles vragen en ze staan altijd voor je klaar. Ontbijt was Duits, maar alles was er. Bedden waren echt typisch Duits, dunne matrassen, dunne kussens en vrij klein (tweepersoonsbed is 140 * 200)!

Das Hotel liegt perfekt in einer ruhigen Nebenstraße der Reeperbahn (inkl. Parkplatz). Zu den St. Pauli Landungsbrücken sind es keine 3min zu Fuß.

Das Zimmer war sehr einfach ausgestattet. Hatte aber alles was man braucht: WC, Dusche (sehr klein und dunkel), Waschbecken im Zimmer, TV (ausschalten des Gerätes mit der Fernbedinung nicht möglich). Insgesamt war das Zimmer sehr sauber.

Das Fühstücksbuffet war reichhaltig und sehr lecker. Die Rezeption ist 24h besetzt.

Eigentlich kann man für ein 2** Hotel nicht meckern. Da gibt es gerade in Hamburg ganz andere, allerdings ist der Preis mit 59€ pro Nacht im Einzelzimmer für 2** zu hoch. Man muss eben die einmalige Lage bezahlen (davon lebt das Hotel).

Wer also bereit ist für kurze Wege zu bezahlen, der hat mit den Auto Park Hotel eine ordentliche Unterkunft in wirklich perfekter Lage.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auto-Parkhotel Hamburg in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auto-Parkhotel Hamburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auto-Parkhotel Hamburg scoort een 7.6 uit 10 op basis van 3 reviews.