Hotel Aussen Alster Hotel

8,7

2 reviews over Hotel Aussen Alster Hotel in het Nederlands

Zouden wij zo weer boeken.

22-7-2013

Dit hotel was voor ons perfect in elk opzicht - zoals we wensten, 2 tweepersoonskamers tegenover elkaar, erg schoon! Erg rustige, idyllische tuin - vogelgezang in de ochtend bij het ontbijt in de tuin met schattige eekhoorns:-). Ontbijt uitgebreid. Personeel attent, bekwaam en zeer vriendelijk. Centraal gelegen in een prachtige wijk in Hamburg, 5 minuten lopen naar een straat vol met restaurants. Conclusie: super, zouden wij zo weer boeken.

Zeer mooi hotel met charme. Mooie binnenplaats. Locatie ideaal voor stedentrips, slechts even lopen naar het gemeentehuis / treinstation, toch een rustige ligging (goed voor mensen met honden). Kamer charmant- en oud, hoge plafonds en ramen, schoon en gezellig. Ontbijt simpel, maar prima. Komen zeker terug!

Hotel Aussen Alster Hotel 8.67 10 2 .