Hotel Aussen Alster Hotel

Kleine hotelsWeer vandaag24°7°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Aussen Alster Hotel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Aussen Alster Hotel in het Nederlands

Zouden wij zo weer boeken.

., 22-7-2013

Dit hotel was voor ons perfect in elk opzicht - zoals we wensten, 2 tweepersoonskamers tegenover elkaar, erg schoon! Erg rustige, idyllische tuin - vogelgezang in de ochtend bij het ontbijt in de tuin met schattige eekhoorns:-). Ontbijt uitgebreid. Personeel attent, bekwaam en zeer vriendelijk. Centraal gelegen in een prachtige wijk in Hamburg, 5 minuten lopen naar een straat vol met restaurants. Conclusie: super, zouden wij zo weer boeken.

Heel mooi hotel met veel charme.

., 3-11-2012

Zeer mooi hotel met charme. Mooie binnenplaats. Locatie ideaal voor stedentrips, slechts even lopen naar het gemeentehuis / treinstation, toch een rustige ligging (goed voor mensen met honden). Kamer charmant- en oud, hoge plafonds en ramen, schoon en gezellig. Ontbijt simpel, maar prima. Komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aussen Alster Hotel in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aussen Alster Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aussen Alster Hotel scoort een 8.67 uit 10 op basis van 2 reviews.