Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag9°2°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Apartment-Hotel Hamburg Mitte voor je op een rij gezet:

6 reviews over Aparthotel Apartment-Hotel Hamburg Mitte in het Nederlands

Mooi hotel, maar ver van centrum

diana_roelfs
8-11-2012

Heel mooi hotel, met grote kamers. Alleen is de douche wel vrij klein, die had iets groter gemogen. Ligging is niet zo mooi, en ik vond de wandeling als nier-patient naar de metro nog vrij ver. Maar de kamer en de service maken veel goed.

Gereisd met partner in oktober 2012

Goede uitvalbasis bezoek hamburg...

veen
15-10-2012

Gemoedelijk hotel in buitenwijk hamburg. Centrum ligt op 4 km en is goed te bereiken.kamers zijn schoon , en receptiemedewerkers zijn uitermate vriendelijk. Prijs kwaliteitsverhouding is oke.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

grote kamers

m
11-4-2010

Hotel is erg mooi, kamers zijn super groot en ontzettend schoon

De buurt er om heen wat minder uitzicht een auto sloperij opslag van chemicalien tankers en een tippelzone

Ontbijt is prima

Ligt buiten het centrum.

Gereisd met vrienden in april 2010

2008

Goed hotel op ± 5 km vanaf centrum Hamburg.

Dijkstra
16-12-2008

Centrum is goed met de metro te bereiken. Metrostation op ± 900 meter.

Gereisd met vrienden in december 2008
2005

Het hotel heeft een direkte buslijn 112 op 50 meter van het hotel)met het station (hbf) en de U bahn ligt op 10 minuten gaan. De buslijn gaat tot op de Reeperbahn en ook de Ubahn doet dit zonder overstappen ! Prima ! De kamers vond ik zeer net maar je kon de buren wel wat te goed horen ! Lawaaierige buren geven ergernis !

Gereisd anders in augustus 2005

Grote kamers

markvandendriessche@telenet.be
5-7-2005

Grote kamers. Rustig gelegen. Niet ver van de snelweg, maar ver van het centrum. Wij verblijven er bijna ieder jaar , tijdens ons bezoek aan het Koncentratiekamp Neuengamme. Omdat het dicht bij de snelweg gelegen is hoeven we niet steeds door het stadcentrum om andere plaatsen rond Hamburg te bezoeken.

Gereisd anders in juli 2005

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Apartment-Hotel Hamburg Mitte in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Apartment-Hotel Hamburg Mitte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.