Weer vandaag3°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Ambiente voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ambiente in het Nederlands

Centraal gelegen lowbudgethotel

Martijn, 11-3-2010

Het hotel ligt midden op de Reeperbahn en is daarom uitermate geschikt voor jongeren. Het metrostation is ook te voet bereikbaar waardoor je je makkelijk kunt verplaatsen door de stad.

Het hotel was enigszins lastig te vinden aangezien de nummering van de gebouwen onlogisch is: gelukkig lag het hotel vlakbij de parkeergarage waar we de auto neer hadden gezet.

Het hotel heeft geen eigen parkeerplaats, maar in de genoemde parkeergarage kun je staan voor €13,50 per 24 uur (in onze ogen relatief voordelig).

De kamers zijn zeer minimaal ingericht met enkel bedden. De badkamer is redelijk te noemen. De telefoon op de kamer werkte echter niet en de bedden zijn kort.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambiente in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambiente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ambiente scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.