Hotel A&O Hamburg Reeperbahn Hotel/Hostel

HotelWeer vandaag20°13°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor A&O Hamburg Reeperbahn Hotel/Hostel voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel A&O Hamburg Reeperbahn Hotel/Hostel in het Nederlands

Prima Hotel om te slapen.

Roy
15-5-2018

Prima te doen voor een weekendje. Wij hebben geboekt via touroperator. Alles was goed georganiseerd.

Dit nooit meer!

de Palm
5-5-2017

Geen warm water, beperkte aantal parkeerplaatsen maar waar je wel € 8.50 moet betalen anders kan je je auto in andere straten verderop parkeren, ochtend verbouwing allemaal stijgers bij de ramen kunnen de bouvakkers zo naar binnen kijken, douche kop helemaal boven vast geschroefd aan de muur, niet klantvriendelijk bij receptie, vele seks shop / hoeren buurt en het hotel ligt in een steegje tussen al dat, mijn kind (6) werd gewoon bang en wilde zo vlak bij mij in de buurt blijven.

Oude reviews (archief)

Budget hotel op de Reeperbahn

Rob van Vliet
18-5-2009

Zeer eenvoudig hotel dat ook niet veel geld kost. De locatie vergoedt echter zeer veel: midden op de Reeperbahn dus in het uitgaanscentrum van Sankt Pauli.

Het hotel is van het backpackers soort en heeft dus de voor- en nadelen hiervan. Bij ons bezoek was er veel overlast van de binnenplaats.

Prima plek, zeer centraal

Hessel Jongerius
10-5-2005

Prima plek, zeer centraal. alle vormen van vermaak in de buurt. uitgaanshotel. budgethotel. prima ontbijt!!

midden op de reperbahn

45 euro voor een kamer

goeie douche perfect voor een wild weekendje hamburg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A&O Hamburg Reeperbahn Hotel/Hostel in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A&O Hamburg Reeperbahn Hotel/Hostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel A&O Hamburg Reeperbahn Hotel/Hostel scoort een 6.07 uit 10 op basis van 24 reviews.