Hotel A&O Hamburg City Süd

Hotel A&O Hamburg City Süd
5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor A&O Hamburg City Süd voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel A&O Hamburg City Süd in het Nederlands

Met jonge kinderen

Helaas is de lobbybar niet altijd open

Michael Timmermann
24-7-2018

Vertaalde review

Ik heb nu verschillende keren verbleven in de A & O en ben altijd super tevreden geweest met de kamers en voorzieningen. Aan de prijzen absoluut geweldig!

Tijdens mijn laatste verblijf in de A & O Hamburg City vond ik het erg teleurstellend dat de lobbybar niet open was (zoals onder andere opgemerkt op de kamerkaarten) en het personeel van de bar veel tijd nodig had voor zijn werk. In de nacht van zaterdag op zondag kon de collega geen cocktails meer maken, dan hadden we alleen de greep naar de fles (!) Bier - zelfs niet vers getapt.

Anders was het verblijf zeer aangenaam.

OK voor één nacht

Maren Hansen
23-7-2018

Vertaalde review

Voor één nacht was het hotel ok, de service bij de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. Echter, roomservice, na een keer kloppen in de kamer, ondanks het bordje op de deur: alsjeblieft niet storen.

De ontbijtzaal heeft een uitlaat nodig, het volume is ondraaglijk, zoals andere gasten zeiden. De kamer was snel schoongemaakt. De tuimelschakelaar was al zwarte en ronde hoeken ...

Had beter kunnen rennen ...

Viktoria Molitor
23-7-2018

Vertaalde review

Zeer groot hostel, helaas erg verwarrend. Heb ongeveer 3/4 uur de gewenste zeskamer. Betere bewegwijzering van de eerste 700-kamer zou geweldig zijn (niemand kan vermoeden dat na 760 of zo komt, als het niet wordt aangegeven)! In de kamer met 6 bedden slechts 2 keer beddengoed en handdoeken. Handdoeken, hoewel natuurlijk voor 6 pers. geboekt. Ondanks telefoonnota (waren onderweg) en de verzekering van het personeel van de hotline (ik wilde niet direct verbinding maken met het hostel), dat de dingen in de kamer zouden worden gestopt, helaas gebeurde er niets! 2-kamer was helaas op een multi-lane hoofdweg, die bijna onmogelijk om te slapen was. En als ... als dat met de keiharde schuimmatrassen mogelijk was geweest, is het maar de vraag. De poetsvrouw op de tweede dag dan ook gewoon een badhanddoek meegenomen, zonder een nieuwe leugen. Heel lelijk, als je op de 3e dag in de ochtend wilt douchen en dat pas dan bepaalt. Op de derde dag kwamen we niet terug naar onze kamer, omdat de aardige receptioniste op de eerste dag vergeten was de gereserveerde late check-out dienovereenkomstig op te slaan op de kamerkaarten. Al met al lijkt het hostel behoorlijk opgeschud, maar in ieder geval waren de kamers schoon. Maar het ontbijt is echt goed, zelfs als je moet eten aan niet-afgeveegde tafels. Maar het concept met de ontbijtstempels heeft weinig zin. Het controleert niemand, of je nu bij het ontbijt hebt geboekt en dienovereenkomstig hebt betaald, of niet.

Perfect voor een weekend

Claudia Mielczarek
17-7-2018

Vertaalde review

De locatie is geweldig, slechts één S-Bahn-station van het centraal station. Het ligt op slechts een paar meter van het hotel. Het nadeel was dat we een kamer op de 1e verdieping naar de 3 lane unidirectionele straat hadden. 'S Nachts was er veel verkeer, dus het geluidsniveau was hoog bij het open raam. Een vorige huurder van de kamer vond het grappig om de verwarming bij vertrek aan te zetten, wat we niet opmerkten. Het was helemaal warm in de kamer. Tip naar het hotel: zet de verwarming uit in de warme maanden. :-)

Helaas, heel oud

Gina
26-6-2018

Vertaalde review

Bij het inchecken wilde de dame 25 euro van me hebben maar kon me niet vertellen waarom. Dit vereiste nog 2 collega's. We waren ingeschreven voor 4 en mochten onze bedden bezitten. Onder de matras van het stapelbed waren nog steeds kauwgum van de cliënt verpakt en onder de bedden kon je niet aan stof ontsnappen. In een van de baden was alleen koud water. Een lift was de hele 3 dagen durende auser-operatie. De kinderhoek is leuk maar is niet schoongemaakt of schoongemaakt. Als er iets was zou ik het gebruiken als een goedkope plek om te slapen na een feestje maar niet voor een weekend met kinderen. Er waren geen restaurants in de directe omgeving. Onder stadslocatie zijn we aan iets anders gewend

Stedentrip

Günther
26-6-2018

Vertaalde review

goede locatie, goed ontbijt, goede Baar

Korte pauze in HH

J.Cullmann
14-6-2018

Vertaalde review

In principe waren we zeer tevreden over het a & o Hostel Hamburg City. Wat me echt stoort, is het lawaai aan de voorkant naar de Spaldingstraße. 'S Nachts kun je onmogelijk slapen met het raam open. Wanneer het raam gesloten is, wordt het erg benauwd erg snel. Anders is dit hostel zeer aan te bevelen, toplocatie naar de stad Hamburg, schone kamer en absoluut goed ontbijt

Leuke stedentrip

Jürgen Luigart
31-5-2018

Vertaalde review

De locatie van het hotel is zeer goed, alle attracties zijn met U en S Bahn zeer gemakkelijk te bereiken, alleen de kamers kunnen wat schoner zijn

Geschikt voor jonge groepen

T. Vogtmann
28-5-2018

Vertaalde review

De competentie bij de receptie is zeer aan verbetering toe. Wacht veel te lang.

Opslag van dozen is niet veilig en kluisjes zijn niet genoeg, bezet of kapot.

Hamburg City

Raimar
27-5-2018

Vertaalde review

Precies goed voor een stedentrip.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A&O Hamburg City Süd in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A&O Hamburg City Süd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.