Hotel A&O Hamburg City Süd

HotelWeer vandaag17°11°
Hotel A&O Hamburg City Süd
5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor A&O Hamburg City Süd voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel A&O Hamburg City Süd in het Nederlands

slechtste hotel wat ik ooit heb gehad

carel l letschert
23-3-2017

Geboekt via touroperator.

Incheck s-avonds 11.30 duurde 30 minuten wachten,want er was maar 1 man personeel (die moest ook nog de bar doen !!!)

extra betalen voor cultuurtax, gebruik creditkaart enz. Schandalig

Kamer zelf redelijk schoon en redelijk ruim. maar de 2 e dag niets gedaan an de kamer,schoonmaak, handdoeken, bed opmaken ?

Heel slecht en dat voor circa euro 55,-- per nacht zonder ontbijt

Als je een biertje besteld aan de bar (duurt circa 10 minuten) betaal je ook 50 eurocent pand voor je glas.....gekker moet het niet worden

Zal dit hotel zeker niet aanraden, misschien alleen voor backpackers

Oude reviews (archief)

Goed voor een vriendenweekend!

Niels
7-11-2015

Met een groep vrienden hier geweest. Dat is ook echt de doelgroep. Simpel, functioneel, niet te duur. Goed sanitair en bed, daar kom je voor. Omgeving wel wat deprimerend en gelukkig niet representatief voor Hamburg. Vriendelijk personeel. Matrassen van het stapelbed zijn niet geweldig, die van het tweepersoonsbed wel. Kale entourage maar wel schoon. Zo groot dat je kunt verdwalen. Zeer aan te raden voor vrienden! Niet voor stellen.

Groot en goed

BG
12-8-2015

Met een groep vrienden is het prima. Het is erg groot (raakt er minimaal 1 keer de weg kwijt) maar goede prijs kwaliteit verhouding. Verwacht geen mooi modern gestyled hostel. Locatie is niet geweldig. Wel u bahn op kleine 10 min lopen

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

frankkoenders
24-6-2014

Met 9 vrienden dit hostel geboekt voor een weekendje Hamburg. Is ons 100% meegevallen want hadden veel minder verwacht voor 25.- p/p incl. ontbijt.

Kamers zijn schoon en bedden liggen goed. Bedlinnen ligt voor je klaar en handdoeken ook. Hostel ligt op enkele minuten afstand van metro welke je in 5 minuten naar het centrum brengt. In- en uitchecken ging snel en auto kun je gratis aan de straat parkeren in het weekend. (zaterdag v/a 12u).

Ontbijt was gewoon prima voor 6.- dus wij hadden echt niets te klagen.

Ideaal voor 1 nacht

jackysmit
2-12-2013

Uitzicht van kamer 635 op straat achterkant hotel. Omgeving is beetje industrie achtig. personeel aardig, echter ik had wifi bijgeboekt en bleek men de code niet aan me gegeven te hebben. Moest dus terug naar receptie om die op te halen. We hadden ook een parkeerplaats gereserveerd, bleek dat op zaterdag en zondag parkeren gratis was op de normale parkeerplaatsen van de gemeente. beetje jammer. Kamer was prima in orde dwz zeer schoon, echter de ruimte om het 2 persoons bed was aan een zijde krap en andere zijde was tegen muur aan. Badkamer prima in orde en brandschoon. Ondanks dat kamer klein was praktisch ingericht, behalve het bed dan. Bed was verder prima. Ontbijt in beetje rumoerige ruimte, voor de 6 euro die het kost is het een erg uitgebreid ontbijt met zelfs warme croissants , verschillende kaassoorten , marmelades fruit etc etc,

Al met al is het ons niet tegengevallen, een aanrader voor een nacht , en als je de ruimte in verhouding ziet met de prijs.

Onverschillig personeel

Henk
1-9-2013

Met gezin (3)geweest voor overnachting. Hoewel wij allen vrij goed Duits spreken, doet men achter de balie en bar net of men ons niet verstaat.

Moeten we bij bestelling 3 keer herhalen en wordt er spottend en meewarig met het hoofd geschud. Veel jongeren als personeel (goedkoop), weinig fatsoen bijgebracht. Slechte parkeergelegenheid bij Hotel, allen parkeermeters geregeld bijvullen. Onze dochter nog twee nachten langer verbleven, dezelfde ervaring.

Hotel ziet er van binnen uit als een stationshal. Kamers wel schoon. 's Nachts om half drie op de binnenparkeerplaats luide conversatie en geschreeuw van blijkbaar Oostblokkers, uitzicht kamer op andere kamers.

Geen aanrader.

perfect hotel voor deze prijs

E
2-3-2013

schone kamers. Vooral de familiekamer is ideaal. Zeer dicht bij de metro, dus zo in het centrum. Het is ook te wandelen. Het enige nadeel is dat eetgelegenheden niet in de directe omgeving zijn (wel pizza ed te verkrijgen in het hotel)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A&O Hamburg City Süd in Hamburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A&O Hamburg City Süd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel A&O Hamburg City Süd scoort een 5.43 uit 10 op basis van 18 reviews.