Hotel Comfort Bremerhaven

Hotel Comfort Bremerhaven

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Bremerhaven voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Comfort Bremerhaven in het Nederlands

Zeer goede ervaring!

Koppel uit Vlaanderen
9-8-2012

Comfort Hotel Bremerhaven is een zeer goed gelegen hotel dat bij de vissershaven gelegen is. Vlakbij kan men zeer goed eten in restaurant Natush. Ook aan te raden: rode hop on bus waarop een dame zeer deskundig uitleg geeft over de haven, musea enz. Superervaring!

Gereisd met partner in augustus 2012
2008

Een aanrader

Mar en Jan
16-9-2008

Een goed hotel ligt midden in de Fischereihafen van Bremerhaven. Genoeg parkeergelegenheid.

Zeker een aanrader als Bremerhaven bezocht wordt. Hotel ligt iets buiten het centrum.

Gereisd met partner in september 2008
2007

Het hotel ligt bij de Fischereihafen, direct aan het water. Meer dan genoeg restaurantjes en zeker in de zomer een mooi wandelgebied.

De kamers zijn netjes, schoon, beetje van het type Ibis, dus niet bepaald een familiehotel.

Het ontbijt(buffet)'s ochtends was ruimhartig.

Personeel vriendelijk.

We waren er meerdere malen.

Gereisd met partner in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Bremerhaven in Bremerhaven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Bremerhaven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.