Hotel Columbus

Kleine hotelsWeer vandaag15°5°
Hotel Columbus

We hebben een aantal aanbieders voor Columbus voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Columbus in het Nederlands

Prima hotel voor citytrip Bremerhaven

kinkymen100,
12-4-2017

Prima hotel voor een korte citytrip Bremerhaven en je alleen een overnachting nodig hebt.

Positief:

- Ruime schone kamer met groot bed tegen een goede prijs (einzelzimmer cat.C)

- zeer goed ontbijt

- gratis wifi op de kamer

- gratis stads-plattegrond

- gratis parkeren op eigen terrein

Negatief:

- Ligt wat in een achterbuurt

- Bij het uitchecken werd mijn nederlandse EC-kaart (Maestro) niet geaccepteerd door de pinautomaat van het hotel, dus moest contant betalen. 15min later kon ik in bij het museum prima pinnen met mijn EC-kaart, dus het lag niet aan mijn EC-kaart

Gereisd alleenreizend in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Columbus in Bremerhaven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Columbus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.