Bremerhaven

Reviews over Bremerhaven

prachtig

fam b van elst,
    10-8-2018

wij opa en oma verbleven met onze 2 kleinkinderen 7 en 5 jaar in het noordseehotel in bremerhaven,waar wij vanuit bremen nog 1 nachtje gingen slapen ,om hier de laatste dag van ons tripje nog leuke dingen gingen doen,wij hebben een boottocht van een uur gemaakt waar veel vertelt werd over de schepen en de haven ,het duitse auswandererhaus is interresant en echt de moeite waard,het klimahaus een aanrader voor jong en oud,en op het atlantic hotel seal city daar kun je helemaal naar boven op een platvorm heb je een prachtig uitzicht over heel bermerhaven,ook zijn wij nog naar een hele oude visserswinkeltje geweest,in leuke oude visserijstraatjes,,het hotel was gastvrij,vriendelijk personeel,snelle vriendelijke bediening,kamer netjes en schoon,goede bedden,het ontbijt was in buffet form , ruim voldoende en lekker,wij hebben het super naar onze zin gehad,en nog lang niet alles gezien,voor herhaling vatbaar!!!ook voor jonge kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig, we komen zeker nog een keertje!

p.r,
    19-2-2018

Prachtig licht appartement, mega schoon en met super uitzicht op de haven aan de voorkant en op de Weser aan de galerijzijde. alle activiteiten in Bremerhaven lagen op loopafstand.Het bed was prima en alles energieneutraal.

Gereisd met partner in februari 2018

Super plek

Leo,
    16-7-2017

Nieuw hotel op prachtige plek.

Hadden super mooie en schone kamer met uitzicht op de haven.

Vriendelijk personeel .

Geweldig ontbijt waar alleen de verse jusd'orange ontbrak.

Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2017

Prima hotel voor citytrip Bremerhaven

kinkymen100,
    12-4-2017

Prima hotel voor een korte citytrip Bremerhaven en je alleen een overnachting nodig hebt.

Positief:

- Ruime schone kamer met groot bed tegen een goede prijs (einzelzimmer cat.C)

- zeer goed ontbijt

- gratis wifi op de kamer

- gratis stads-plattegrond

- gratis parkeren op eigen terrein

Negatief:

- Ligt wat in een achterbuurt

- Bij het uitchecken werd mijn nederlandse EC-kaart (Maestro) niet geaccepteerd door de pinautomaat van het hotel, dus moest contant betalen. 15min later kon ik in bij het museum prima pinnen met mijn EC-kaart, dus het lag niet aan mijn EC-kaart

Gereisd alleenreizend in april 2017

Mooi hostel

Peter,
    27-6-2016

+Erg ruime kamers met ruime douchegelegenheid.

+Schitterend ontbijt.

+24 uur per dag iemand aanwezig.

+Ca 20 minuten lopen van centrum

-.Is nogal prijzig.