Hotel Motel One Bremen

Hotel Motel One Bremen

We hebben een aantal aanbieders voor Motel One Bremen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Motel One Bremen in het Nederlands

Ideale locatie om Bremen te verkennen

W. Gelling
18-4-2017

Dit design hotel ligt op een ideale plek t.o.v. de binnenstad(AltStadt) van Bremen. Het voetgangersgebied begint aan de overkant van de straat. Tram en bus voor de deur. De Weser promenade ligt om de hoek. Het station is 15 minuten te voet. De kamers zijn erg schoon evenals de prima verzorgde badkamers. Parkeergarage onder het hotel(€15/24 uur). Het ontbijt is voldoende en ruim gesorteerd. Eetgelegenheden voor een ieders smaak in de directe omgeving of in de AltStadt.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel One Bremen in Bremen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel One Bremen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.