Hotel Innside Premium Bremen

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Innside Premium Bremen voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Innside Premium Bremen

• 7E.Hut05-05-2016

Geweldige ligging, hotel niet 4 sterren waardig

Goede punten: - Fantastische ligging. Je kunt voor de deur gratis parkeren. Daarnaast ligt het pal naast een groot shopparadijs (Waterfront). De tram stopt ook bijna voor de deur van het hotel. Voor 10,40 euro kun je een toeristenkaart kopen voor 2 personen en mag je de hele dag onbeperkt met het openbaar vervoer.

Minpunten: - Wij dachten onszelf eens lekker te verwennen en namen een extra grote kamer. De kamer was zeker groot (32 m), maar met de ruimte hadden ze verder weinig gedaan. Er stond een zeer klein tweepersoonsbed (formaat twijfelaar). En 1 fauteuil. De kamer was verder zeer modern ingericht: je had totaal geen privacy! Er waren namelijk glazen wanden die de kamer van de badkamer scheidde. Je kon elkaar dus zien douchen, tanden poetsen etc. Alleen voor de wc zat nog een deur die niet op slot kon. Nou zijn wij gelukkig een getrouwd stel, maar je zou deze kamer maar moeten delen met een collega! Bij zo'n moderne kamer zou je denken dat de televisie en de WIFI dan ook modern zouden zijn. Dat was helaas niet het geval! De televisie speelde geen USB-stick af met films of series en de WIFI was zeer slecht. - Het ontbijt viel ons ook erg tegen. Zoals in eerdere recensies ook werd beschreven werd er slecht bijgevuld. Dat was bij ons helaas ook het geval.

Voor bijna 100 euro per nacht hadden we ons gewoon wat meer voorgesteld van het hotel.

• 9info_95829-03-2015

Goede prijs/kwaliteit verhouding

In eerste instantie twijfelden we of we niet liever in het centrum een hotel wilden. Goed dat we dat niet gedaan hebben want het was een prima hotel voor 2 nachten. We hadden een grote kamer, het was schoon, gratis minibar met frisdrank, gratis parkeren voor de deur, dus geen extra parkeerkosten en milieusticker. Prima ontbijt met voor elk wat wils, het werd steeds aangevuld. Met de tram waren we zo in de Altstadt en naast het hotel is een groot overdekt winkelcentrum met veel eetgelegenheden tijdens openingstijden en ook een aantal waar je later kon eten omdat er meerdere ingangen waren. Kortom wij zouden zo weer gaan.
    Minpuntjes waren dat het erg warm was in het hotel en de hoofdkussens erg zacht.

• 8Silke Lochs31-10-2014

Schoon en netjes hotel met leuk space thema

Het hotel ligt een paar km uit het centrum van Bremen. Er is echter een enorme parkeerplaast direct naast het hotel met +/- 1000 plaatsen (gratis), waar de auto kan staan. Er gaat een directe tramlijn richting het centrum van Bremen, hier ben je binnen 10-15 minuten, de tram gaat vrijwel iedere 20 min tot 12u 's avonds. Kaartjes zijn te koop in de tram, een dagkaart is met 2 personen slecht 9 euro. De receptie was vriendelijk en spreek Engels, koffer konden we daar achterlaten. De kamers zijn schoon en netjes, met een mooie badkamer. Het hele hotel is in ruimte thema, dit is erg leuk. De bar is prima en schenkt lekker cocktails. Het ontbijt was uitgebreid met diverse warme en koude gerechten, broodjes, fruit, yoghurt etc. Bremen zelf is mooi en romantisch, 2 dagen om dit te bezoeken is genoeg..

• 8Hans4515-09-2014

mooi design hotel

prima kamer en badkamer schoon minibar gratis echter alleen water cola sinas goed uitgebreid ontbijt wat ver van het centrum naast koopcentrum Waterfront openbaar vervoer naar centrum aanwezig ruim voldoende parkeergelegenheid werd bij weggaan verrast met 12 euro toeristenbelasting te betalen hotel voldoet aan de verwachtingen

Met vrienden

• 7Robert30-10-2013

moderne stijl

modern ogend hotel,netjes ingericht.Alleen wel wat afgelegen,aan voormalig havengebied naast winkelcentrum waterfront.De kamers waren in orde,met mooi uitzicht over de Weser.Het ontbijt standaard,niet heel erg uitgebreid.Helaas werd er slecht aangevuld,vooral de broodjes.soms waren er nog wat oude broodjes en dus keihard. Via tram 3 goede verbinding met centrum.Savonds en op zondag een kille,verlaten indruk rond het hotel daar het winkelcentrum dan dicht is. Op vertrekdag moesten we nog even toeristenbelasting betalen(12 euro),dat had ik nog niet eerder ervaren in een duits hotel via touroperator geboekt. Al met al bij een volgend bezoek liever een ander hotel,hoewel het niet slecht was.

• 8heidighevaert13-07-2013

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Ideaal hotel om een nachtje te verblijven op doorreis. Aan de rand van de stad, dus gemakkelijk te bereiken, en met de tram kun je makkelijk naar het centrum. De gratis minibar biedt een welkome verfrissing na een lange autorit. 's avonds wel erg druk in de lobby, maar op de kamers had je daar geen last van.

• 8Janny17-10-2012

Goed hotel, mooi ingericht

Het Innside Premium hotel in Bremen, is een mooi hotel van goede kwaliteit. De kamer zijn schoon en netjes ingericht, gebruik van minibar is gratis. De douche is prima. De extra faciliteiten zoals fitness, sauna en solarium vonden wij persoonlijk tegenvallen, het is erg klein en niet zo uitgebreid als het klinkt. Het ontbijt daarintegen is zeer uitgebreid en vers. Het ontbijt wordt ook goed verzorgt, tafels worden schoon gehouden en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt buiten het centrum, naast een groot winkelcentrum met veel bekende winkelketens.

• 10Rodger-Lotte-Jonathan-Nory24-05-2012

Super hotel! Daar moeten er meer van komen!

Dit hotel is een echte aanrader voor iedereen in elke leeftijds categorie! Entree is schitterend, de rode loper ligt al uit. Op de foto komen de alien 8ige schilderingen nogal amateuristisch over, maar in werkelijkheid zijn ze werkelijk SCHITTEREND! en het thema gaat zelfs door in de lift! Je waant je op een andere planeet! Buurt=super,lekker afgelegen maar op loopafstand van megastores! Prijs kwaliteit is uitstekend en het ontbijt is super van engels ontbijt tot pancakes met ahorn syrop. In de bar maken ze de heerlijkste cocktails. Kamers worden super onderhouden en de minibar is gratis en wordt iedere dag gratis bijgevuld. Je kunt gratis gebruik maken van sauna, bubbelbad en fitness en er zijn ligbedjes met dekens.De zonnebank kost 3 euro. Dit hotel heeft ons zeeeeer verrast en we zijn heel blij dat we voor dit hotel hebben gekozen! Innside By Melia, danke schon es war wunderbar!!

• 9koi120607-05-2011

Aanrader

Zeer proper en verzorgd hotel, nette kamers, rustig gelegen, ontbijt zeer uitgebreid en lekker. Avondeten was wat betreft prijs wat aan de weinige kant. Ligging afgezonderd, daarom zeer rustig. Je dient wel met de wagen naar het centrum van Bremen, maar is daarom niet minder goed gelegen. Parkings in Bremen zelf zijn niet zo duur

• 7Roland Somers25-07-2010

Goed hotel maar niet super

Voor ons niet echt 4 sterren waard. Weliswaar bijzonder hotel wat betreft originele inrichting (bar, lift, kamers, ...) doch daarmee lijkt alles gezegd. Ligging is zeer goed: aan oever van Weser en vlakbij een groot, modern winkelcentrum. Tram stopt vlakbij en op een kwartiertje zit je middenin het centrum. Wat ons stoorde aan het hotel, was de onpersoonlijkheid. Het gebouw langs buiten lijkt een triestige woonblok, temidden van auto's en havenbedrijven. Ook vonden wij de vriendelijkheid van het personeel maar povertjes. Omdat een tafeltje aan het raam tijdens het ontbijt al proper gemaakt was (en nog niet gedekt), werden wij kordaat verzocht om een andere tafel te zoeken. Voor een 4-sterren hotel getuigd dit van weinig klantvriendelijkheid. Kamers zijn groot en ruim - proper op eerste zicht, doch stof-en spinnenwebben in de bovenhoeken zijn storend. Minibar is in prijs inbegrepen en dat is dan weer een heel aangename attentie. Al bij al goed hotel, maar niet super.

2 tips over Hotel Innside Premium Bremen

• E.Hut, 05-05-2016

Met de rondvaartboot over de Weser kom je langs het hotel! Opstapplaats aan de Martini-aanlegsteiger aan de Schlachte

• info_958, 29-03-2015

Geen parkeerplaats reserveren. Absoluut niet nodig tenzij je achter een slagboom wilt staan.

0 vragen over Hotel Innside Premium Bremen

• Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer
    • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald