Hotel Ibis Bremen Centrum

7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Bremen Centrum voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Ibis Bremen Centrum in het Nederlands

prima locatie, irritante lift

Annika
20-10-2017

Locatie van het hotel is prima, op loopafstand van het centrum, ideaal! Kamer was schoon, wel aan de kleine kant. Bed sliep heel goed. Nadeel is dat je constant de lift hoort. Vorige keer zaten we vlakbij de lift, dit keer er verder af. Nog steeds erg irritant!

centaal in centrum

Iwan
17-8-2012

Ligt zeer centraal middenin oude centrum. Kamer is redelijk, meubels allegaartje, piepklein badkamertje. Alles netjes schoon. Goede bedden, airco op kamer, erg flodderige dunne handdoeken. Ontbijt voldoende. Conclusie: Aardig middenklasse hotel voor een keurige aanbiedingsprijs. Geen overdreven luxe, maar niets mis mee.

Netjes hotel, goede ligging.

Lenneke
10-5-2012

In april in dit hotel verbleven voor 1 nacht. Vriendelijk personeel en nette en schone kamer. Goede ligging t.o.v. centrum. Uitchecken voor 12 uur. Waren iets later vertrokken om 12 uur uit onze kamer en werden toen al gebeld door personeel waar we bleven. Parkeer garage kostte 9 euro per nacht maar konden onze auto laten staan tot hoelaat we zelf wilden, na het uitchecken. Leuke omgeving voor jongeren vanwege de vele discotheken in de straat maar geen overlast.

prima hotel

sanne
28-3-2011

Het hotel was prima dik in orde. De parkeergarage was erg klein, je moet een goede chauffeur zijn om daar je auto te kunnen parkeren.De ligging is van hotel is uitstekend. De kamers zijn iets wat klein, maar wel schoon. Dat is altijd beter dan groot en vies. Het ontbijt voor 10 euro was prima, genoeg keuze. Het is een groot hotel maar ze zijn niet berekend op de gasten qua warme maaltijd. Als we daar zouden warm eten moest we meer dan een uur wachten omdat er een gezelschap van 40 man was, dat vondt toch wel een slechte zaak, ze boden wel hun excuus aan wat wel netjes was.

Maar over het algemeen gezien, prima in orde.

2007

We zijn eind juli 2007 samen twee nachtjes in dit hotel geweest. Prima hotel. voor een perfecte prijs (49 euro per kamer per nacht, zonder ontbijt). Alles was keurig verzorgd. Wat kleinere kamers, maar wel met airco en keurig netjes compleet en verzorgd. extra handdoeken en kussens werden desgevraagd binnen 10 minuten geleverd. Internet gratis in de lobby van het hotel. Ontbijt is voor 9,50 wat karig; je kunt beter gaan eten bij het station in de vele retaurants. Of op Tiefer 8. De schnoor is een aanrader, erg knus om te zien ! Zowieso een kei leuke stad om te bezichtigen, alles op loopafstand, leuke winkels. gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Bremen Centrum in Bremen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Bremen Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.