Airport hotelWeer vandaag1°-8°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Bremen Airport voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Holiday Inn Express Bremen Airport in het Nederlands

Een fijn hotel!

Saskia Janssen
3-8-2014

Met 4 personen (2 volwassenen & 2 kinderen) overnacht, is erg goed bevallen. Het hotel ligt naast vliegveld, je hoort hier niets van. Met een tram ben je in 10 minuten in het centrum Bremen. Erg vriendelijk & behulpzaam personeel, prima kamer en ontbijt. En dat voor een zeer schappelijke prijs, aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Leuk hotel vlakbij centrum

Roy
16-5-2013

Het Holiday Inn ligt op het vliegveld van Bremen. Daar is echter op de kamers weinig van te merken: er is helemaal niets te horen van overvliegende vliegtuigen.

De kamers zijn mooi, groot en modern. Er is weinig kastruimte - waarschijnlijk omdat het hotel is gericht op mensen die één nacht blijven omdat ze moeten vliegen.

Het internet werkt heel goed en is gratis. Parkeren in de grote parkeergarage achter het hotel is 11,20 euro per dag. De tram (lijn 6) stopt om de hoek en binnen 10 minuten sta je op Domsheide (centrum) en binnen 15 minuten op het centrale station. De ingang van het vliegveld is op loopafstand.

Het ontbijt is erg uitgebreid met heerlijke verse broodjes. Absoluut een hele goede keuze!

Gereisd met vrienden in mei 2013

Perfecte ligging

Ellen
3-6-2011

Wij vlogen heel vroeg vanaf Bremen en hebben overnacht in dit hotel en sleep en parking gereserveerd. Goed hotel en ontbijt, auto mocht een week overdekt geparkeerd staan, op loopafstand van de luchthaven. Perfect!

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

heeeel dichtbij de terminals

jackieoostland
4-2-2011

Als je moet vliegen vanaf Bremen is dit hotel ideaal. Het hotel is prima maar vooral de ligging is perfect. Denk dat het van de voordeur van het hotel tot de deur van de vertrekhal ongeveer 250 meter is. Ook is er gelegenheid tot parkeren bij het hotel. aanrader.

Gereisd met partner in december 2009

Prima hotel voor de reiziger.

Fam.Dirks
2-11-2010

Ideaal hotel voor als je een vroege vlucht hebt.

Hoewel ergeen restaurant bij is , kun je 's avonds toch heel goed een hapje eten van de beperkte kaart.

Kamers zijn goed, goede bedden.

Koffie en thee faciliteiten aanwezig.

kinderen verblijven gratis op de kamer van de ouders.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

prima hotel voor een vroege vlucht

scheffer
24-10-2009

Dit hotel is nieuw en ligt vlakbij de terminals van airport bremen.

Vanaf 4.00 uur is al (een lekker) ontbijt(buffet) mogelijk. Erna loop je zo met koffers naar de terminals.

Kinderen slapen gratis bij de ouders op de kamer. (slaapbank) Verder koffie- en thee faciliteiten, altijd prettig!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Bremen Airport in Bremen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Bremen Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.