Hotel Holiday Inn Express Bremen Airport

Hotel Holiday Inn Express Bremen Airport
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Bremen Airport voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Holiday Inn Express Bremen Airport in het Nederlands

Een fijn hotel!

Saskia Janssen
3-8-2014

Met 4 personen (2 volwassenen & 2 kinderen) overnacht, is erg goed bevallen. Het hotel ligt naast vliegveld, je hoort hier niets van. Met een tram ben je in 10 minuten in het centrum Bremen. Erg vriendelijk & behulpzaam personeel, prima kamer en ontbijt. En dat voor een zeer schappelijke prijs, aanrader!

Leuk hotel vlakbij centrum

Roy
16-5-2013

Het Holiday Inn ligt op het vliegveld van Bremen. Daar is echter op de kamers weinig van te merken: er is helemaal niets te horen van overvliegende vliegtuigen.

De kamers zijn mooi, groot en modern. Er is weinig kastruimte - waarschijnlijk omdat het hotel is gericht op mensen die één nacht blijven omdat ze moeten vliegen.

Het internet werkt heel goed en is gratis. Parkeren in de grote parkeergarage achter het hotel is 11,20 euro per dag. De tram (lijn 6) stopt om de hoek en binnen 10 minuten sta je op Domsheide (centrum) en binnen 15 minuten op het centrale station. De ingang van het vliegveld is op loopafstand.

Het ontbijt is erg uitgebreid met heerlijke verse broodjes. Absoluut een hele goede keuze!

Tæt på lufthavnen

Lars
13-12-2012

Ligger ideelt hvis du skal med fly fra Bremen - gå afstand!

Dårlig service.

Ankom med fly efter 5 timers flyvning kl.23 og skulle overnatte og videre næste dag. Kunne ikke få mad på hotellet.

Ingen restauranter i nærheden!!

God morgenbuffet.

Fornuftig pris/kvallitet

Perfecte ligging

Ellen
3-6-2011

Wij vlogen heel vroeg vanaf Bremen en hebben overnacht in dit hotel en sleep en parking gereserveerd. Goed hotel en ontbijt, auto mocht een week overdekt geparkeerd staan, op loopafstand van de luchthaven. Perfect!

heeeel dichtbij de terminals

jackieoostland
4-2-2011

Als je moet vliegen vanaf Bremen is dit hotel ideaal. Het hotel is prima maar vooral de ligging is perfect. Denk dat het van de voordeur van het hotel tot de deur van de vertrekhal ongeveer 250 meter is. Ook is er gelegenheid tot parkeren bij het hotel. aanrader.

Prima hotel voor de reiziger.

Fam.Dirks
2-11-2010

Ideaal hotel voor als je een vroege vlucht hebt.

Hoewel ergeen restaurant bij is , kun je 's avonds toch heel goed een hapje eten van de beperkte kaart.

Kamers zijn goed, goede bedden.

Koffie en thee faciliteiten aanwezig.

kinderen verblijven gratis op de kamer van de ouders.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

zeker een aanrader.

Neues Hotel in Airportnähe

Thomas
13-11-2009

Klasse, endlich habe ich einsuper neues Hotel direkt in Airportnähe gefunden, wo das Preis- & Leistungsverhältnis stimmt. Habe schon öfters in Holiday Inn Express Hotels übernachtet und bin Vielflieger aus dem Stuttgarter Raum. Abends, wenn ich mal ein bisschen Freizeit habe, fahre ich mit der Straßenbahn in die Innenstadt ca. 10 Minuten!!! Hatte das Glück in der 5. Etage zur Start- & Landebahn ein Zimmer zu bekommen - echt beeindruckend! Das Hotel geällt mir und ist meine erste Adresse in Bremen geworden. Ich kanns nur empfehlen...

prima hotel voor een vroege vlucht

scheffer
24-10-2009

Dit hotel is nieuw en ligt vlakbij de terminals van airport bremen.

Vanaf 4.00 uur is al (een lekker) ontbijt(buffet) mogelijk. Erna loop je zo met koffers naar de terminals.

Kinderen slapen gratis bij de ouders op de kamer. (slaapbank) Verder koffie- en thee faciliteiten, altijd prettig!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Bremen Airport in Bremen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Bremen Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Express Bremen Airport scoort een 8.64 uit 10 op basis van 8 reviews.