Hotel Holiday Inn Express Bremen Airport

Hotel Holiday Inn Express Bremen Airportstersterster

8.5Fantastisch

Duitsland, Bremen, Bremen

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Bremen Airport voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Holiday Inn Express Bremen Airport

• 9Saskia Janssen03-08-2014

Een fijn hotel!

Met 4 personen (2 volwassenen & 2 kinderen) overnacht, is erg goed bevallen. Het hotel ligt naast vliegveld, je hoort hier niets van. Met een tram ben je in 10 minuten in het centrum Bremen. Erg vriendelijk & behulpzaam personeel, prima kamer en ontbijt. En dat voor een zeer schappelijke prijs, aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Roy16-05-2013

Leuk hotel vlakbij centrum

Het Holiday Inn ligt op het vliegveld van Bremen. Daar is echter op de kamers weinig van te merken: er is helemaal niets te horen van overvliegende vliegtuigen. De kamers zijn mooi, groot en modern. Er is weinig kastruimte - waarschijnlijk omdat het hotel is gericht op mensen die één nacht blijven omdat ze moeten vliegen. Het internet werkt heel goed en is gratis. Parkeren in de grote parkeergarage achter het hotel is 11,20 euro per dag. De tram (lijn 6) stopt om de hoek en binnen 10 minuten sta je op Domsheide (centrum) en binnen 15 minuten op het centrale station. De ingang van het vliegveld is op loopafstand. Het ontbijt is erg uitgebreid met heerlijke verse broodjes. Absoluut een hele goede keuze!

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 9Ellen03-06-2011

Perfecte ligging

Wij vlogen heel vroeg vanaf Bremen en hebben overnacht in dit hotel en sleep en parking gereserveerd. Goed hotel en ontbijt, auto mocht een week overdekt geparkeerd staan, op loopafstand van de luchthaven. Perfect!

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 9jackieoostland04-02-2011

heeeel dichtbij de terminals

Als je moet vliegen vanaf Bremen is dit hotel ideaal. Het hotel is prima maar vooral de ligging is perfect. Denk dat het van de voordeur van het hotel tot de deur van de vertrekhal ongeveer 250 meter is. Ook is er gelegenheid tot parkeren bij het hotel. aanrader.

Gereisd met partner in december 2009

• 8Fam.Dirks02-11-2010

Prima hotel voor de reiziger.

Ideaal hotel voor als je een vroege vlucht hebt. Hoewel ergeen restaurant bij is , kun je 's avonds toch heel goed een hapje eten van de beperkte kaart. Kamers zijn goed, goede bedden. Koffie en thee faciliteiten aanwezig. kinderen verblijven gratis op de kamer van de ouders. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 8scheffer24-10-2009

prima hotel voor een vroege vlucht

Dit hotel is nieuw en ligt vlakbij de terminals van airport bremen. Vanaf 4.00 uur is al (een lekker) ontbijt(buffet) mogelijk. Erna loop je zo met koffers naar de terminals.

Kinderen slapen gratis bij de ouders op de kamer. (slaapbank) Verder koffie- en thee faciliteiten, altijd prettig!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

0 tips over Hotel Holiday Inn Express Bremen Airport

0 vragen over Hotel Holiday Inn Express Bremen Airport

• De staf spreektDuits, Engels
      • VerzorgingLogies-ontbijt
      • Eten en drinkenDiner

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenAmerikaans, Duits, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette