Aparthotel Heldt + Dependance

Aparthotel Heldt + Dependance

10Fenomenaal

Duitsland, Bremen, Bremen

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Heldt + Dependance?

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Heldt + Dependance voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Kinderopvang
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

1 review over Aparthotel Heldt + Dependance

• 2018
    10FamWessels11-02-2018

Prima kwaliteit voor zachte prijs!

Met het gezin een geweldige overnachting gehad in één van de apartementen. Keurig ingericht, schoon, netjes en vooral ruim. De kinderen sliepen op de slaapbank, maar dat hinderde ons niet. De ouderslaapkamer had een eigen televisie, inloopkast en bureautje. De keuken was redelijk compleet (ik zou er persoonlijk wat meer servies in hebben gehad, maar daarentegen kan je eten in het restaurant van het hotel). Het was voldoende om zelf een eenvoudige maaltijd te kunnen bereiden. Bedden waren prima, zelfs voor mij als rugpatiënt, de kussens natuurlijk altijd veel te zacht. De badkamer was fijn ruim, lekkere douche, alleen beetje jammer van de halfdoorzichtige badkamerdeur haha. Parkeren kan niet vlak voor het appartement, maar (gratis) in de straat voor het hotel. Ontbijt was eenvoudig maar prima kwaliteit; voor ieder wel wat wils. Mensen zijn hartelijk en behulpzaam, leggen je alles zo begrijpelijk mogelijk uit. Parkeren in centrum: Am Dom

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken