Hotel H+ Hotel Bremen

Hotel H+ Hotel Bremen
8,3

9 reviews over Hotel H+ Hotel Bremen in het Nederlands

Goed hotel op perfecte lokatie

Ruud, 12-1-2015

Het Ramada Uberseehotel in Bremen is fantastisch gelegen in de historische binnenstad van Bremen. Vrijwel alle (historische) bezienswaardigheden zijn op (korte) loopafstand van het hotel. Wij waren hier half december en dus was er de kerstmarkt. Voor ons de leukste kerstmarkt die we hebben meegemaakt. Een aparte 'oud-viking' achtige kerstmarkt. Zeer gezellig en behoorlijk gevarieerd.

Kamer was prima, ontbijtbuffet zeer goed.

Eind 2015 waarschijnlijk weer richting Bremen/Hamburg. Dan zullen we zeker dit hotel weer reserveren.

leuk voor een wiekend

linda, 26-5-2013

goed hotel,erg netjes en aardige mensen, leuk om elke keer weer snoepjes op je kussen te vinden.Prima locatie om Bremen te verkennen je bent overal dicht bij. Wij hebben er geen ontbijt genuttigd 15 euro vind ik duur, aan de over kant ben je 4 euro kwijt voor een kop koffie en een broodje.

Heel fijn centrumhotel

ajahans, 31-10-2012

Het hotel is midden in het centrum gelegen,maar toch heel goed bereikbaar met de auto. Ontbijt is erg goed met de mogeljkheid persoonlijke gerechten te laten klaarmaken. Eten in Friesenhof ook prima. Het personeel in het hotel is vriendelijk en behulpzaam.

Verder zijn er heerlijke restaurantjes in Schoor. Langs de Weser is het fijn wandelen. Bremen is een heel leuke stad om een paar dagen te verblijven.

Fijn hotel!

Anneke & John, 25-5-2010

Ligging is super, alles op korte loopafstand. Personeel vriendelijk en correct, ontbijtbuffet met alles drop en dran, bedden fijn en kamer/badkamer ook. Diner niet genuttigd daar, maar daarvoor moet je zeker in de Schnoor zijn met zn ontzettend leuke & lekkere restaurantjes! En voor de bar/borrel moet je naar de Schlachte aan de Weser, erg gezellig! Waren met motoren dus parkeren geen probleem.....

goed hotel voor kort verblijf

corinne, 22-8-2009

Gedurend kort verblijf in Bremen met vriendin bij toeval dit hotel gevonden.

Bleek(zeer)goede keus te zijn,centraal gelegen,huisdier toegestaan,kamer goed met (jammer)

hoge instap douche,bij open raam ivm hitte rumoerig,ontbijtbuffet top.

Prijs voor huisdier hoog(20 euro),garage idem(gratis parkeren in de buurt

op loopafstand).Corinne en Isabelle.

Prima hotel

Annemarieke de Wind, 28-12-2008

De ligging is perfect: middenin het centrum, vlakbij Schnoor en de Weser. De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Het personeel is vriendelijk. Uitgebreid ontbijtbuffet. Jammer dat er geen hotelbar is, 's avonds i er niks te beleven.

Kamers waren niet groot maar goed ingericht

D. van Berckel, 13-9-2007

Kamers waren niet groot maar goed ingericht.

De geluidsisolatie liet te wensen over.

Parkeergarage € 16-,/per dag. Wanneer je bereid bent om even te lopen zijn er zeker in de buurt mogelijkheden van vrij parkeren.

Zeer uitgebreid onhtbijtbuffet.

Het enige voordeel van dit hotel is dat het midden in de stad ligt. Je bent genoodzaakt van de parkeergarage van het nabij gelegen Hilton hotel gebruik te maken (€ 16,-- p.d.!!) De ontvangst was koel, de kamer en badkamer klein. We hadden H.P. geboekt maar kennelijk is het een hotel-garni. We moesten dus in een (ander maar wel dichtbij gelegen) restaurant eten. Het eten was daar overigens prima. Het ontbijfbuffet in de ontbijtzaal was eveneens goed. Een hotel is dus goed voor één nacht, maar zeker niet langer!

Midden in de stad, een kwaliteitshotel een mooie kamer en

harrie harberts, 24-6-2007

Midden in de stad, een kwaliteitshotel een mooie kamer en een uitgebreid ontbijtbuffet.

Parkeertip:Hiltongarage 16 euro pd of de brug over rechts en nog een keer rechts de Brautstrasse Gratis!

Eettip: maandag Haxenabend in Paulaners langs de Weser.

Kijktip: de Böttcherstrasse en Schnoor

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Bremen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Bremen in Bremen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Bremen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H+ Hotel Bremen scoort een 8.25 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: