Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag19°13°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthaus Bremer Backpacker voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Gasthaus Bremer Backpacker in het Nederlands

Perfect voor stedentrip!

Martijn
15-6-2012

Onlangs met vrienden Bremen bezocht, wat een fantastische stad. Om de kosten te drukken en je een hotel alleen gebruikt voor overnachten hebben we het Gasthaus geboekt. Ideale locatie, alles verder eenvoudig maar degelijk en schoon! Zakelijke maar vriendelijke bediening, hulpvaardig. Ligt wel op de looproute van een nachtclub dus als je vroeg op bed wil dan kun je daar last van hebben. Volgende ochtend nog heerlijk op z'n Duits ontbijt gehad, tegen een geringe vergoeding. Door de goede locatie zit je ook zo weer op de Autobahn terug. Dikke voldoende!

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Hostel info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Gasthaus Bremer Backpacker in Bremen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Gasthaus Bremer Backpacker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.