7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Bremen East voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Best Western Bremen East in het Nederlands

Goed hotel

frans & Ellie
7-12-2015

keurig midelklasse hotel ,niks mis mee

Gereisd Met partner in december 2015

Goed hotel

fam Dekker
29-8-2015

Pluspunten zijn: De ligging van het hotel met de bushalte voor de deur is echt ideaal. Hotel is makkelijk bereikbaar en je kunt er gratis parkeren. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn schoon. Het ontbijt is geweldig, zeer uitgebreid, lekker en wordt goed bijgevuld. Minpunt is: De kamer is klein, het bed is goed maar ook ((te) klein 1.40 m breed met 1 matras en staat tegen de muur wat niet prettig is en lastig als je er ' s nachts uit moet. Zulke kleine bedden is echt niet meer van deze tijd. Ze hebben wel kamers met losse bedden maar niet voor ons omdat we via h.k.v. hadden geboekt. Toch is het hotel een aanrader voor een paar dagen Bremen vanwege de pluspunten en vooral vanwege de gunstige ligging maar dan wel in een kamer met losse bedden.

Gereisd Met partner in augustus 2015

prima hotel

nijenhuispostma
31-7-2014

zeer vriendelijk personeel. Je krijgt een handige kaart van Bremen en tips voor je bezoek bij de receptie. Het ontbijt is prima. De kamer is goed. Wij hadden geen koffie- en theefaciliteiten, maar als je vraagt bij de balie kun je een waterkoker krijgen volgens het informatieboekje. Geen koelkast op de kamer. Douchen in het bad. De kamer is schoon. Het hotel kan aan de buitenkant een schoonmaak/verfbeurt gebruiken en in de ontbijtzaal mogen de stoelen wel opnieuw gestoffeerd worden, zijn nogal vlekkerig. Een heel prettig verblijf gehad. Prima uitgangspositie voor een bezoek aan Bremen, de bus stopt voor de deur. Voor 8,90 koop je een kaartje en kun je met twee personen de hele dag van het openbaar vervoer gebruik maken. In de binnenstad zijn eigenlijk alle leuke dingen op loopafstand, dus we hebben alleen de heen- en terugreis ermee gemaakt. We waren via een veilingsite, dus prijs/kwaliteit was zeker in orde. Het was rustig in het hotel, vooral Duitse gasten.

Gereisd Met partner in juli 2014

De Jong Intra

Prettig hotel voor langer verblijf

Elly
6-7-2013

Als je Bremen goed wilt leren kennen, ga dan voor dit hotel. Het hotel ligt inderdaad niet in het centrum, maar in een rustige parkachtige wijk. Bushalte pal voor de deur. ( iedere 10 min )naar het centrum. Tagesticket Plus kost € 8,50 voor 2 volw. + 4 kind.(vrij reizen in hele stad)

Receptie: Vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam personeel.

Kamers: Ruim en schoon met goede bedden. Kamer werd dagelijks schoongemaakt. Gratis Wifi code via receptie.

Ontbijt: Prima ontbijt, en ruim voldoende keuze.

Bremen is echt een stad om tevens per fiets te verkennen. Overal goede fietspaden,vele parken,veel bezienswaardigheden en mooie natuurgebieden.

De botanische tuin ligt op 2 km afstand (grotendeels gratis ) Veelzijdige binnenstad : breng zeker een bezoek aan Schnoor en Das Viertel. ( Osterthorsteinweg ) met vele muurschilderingen en leuke winkeltjes. Ga op de fiets naar Am Lehester Deich,en rijd op de kruising naar links, mooi natuurgebied. ( zie foto's )

Gereisd Met partner in juni 2013

Prima hotel, goed ontbijt.

Maureen
25-5-2013

Prima hotel met ruime kamers en goede bedden. Vriendelijk personeel. Ontbijt was helemaal ok, prima buffet. Hotel ligt wel ver van het centrum maar bushalte is voor de deur en voor 2,40 euro p.p. reis je naar het centrum(enkeltje).

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tikje vergane glorie

Dick
13-5-2013

Hotel ligt aan de rand van het oude Bremen. De bus naar het centrum stopt voor de deur. Bedden zijn comfortabel en goed. Aankleding en gangen hebben betere tijden gekend. Badkamer was redelijk schoon en nagenoeg schimmelvrij. Personeel is niet echt adequaat. Meerder malen aan de receptie staan wachten tot "privé" gesprekken onderling of met klanten waren afgelopen alvorens geholpen te worden. Bij vertrek nachthemd vergeten thuis gelijk gebeld, maar kon nog niet geholpen worden omdat de schoonmaakronde nog niet was afgerond, zou worden teruggebeld, niet gebeurd. Zelf gemaild, daarna reactie. Ondanks dat kamer was afgesloten bij vertrek, kon nachthemd helaas niet gevonden worden! Ontbijt is qua luxe minder dan je van een 4 sterren restaurant mag verwachten, maar is verder wel goed en redelijk uitgebreid, o.a. Engels ontbijt . Al met al o.k. voor de relatief lage prijs die we via veiling hebben betaald voor het verblijf.

Gereisd Met partner in april 2013

prima stadshotel

Iwan
4-2-2011

Prima kamers met bad, matrassen wel erg hard. Kleine koelkast op de kamer. Uitstekend ontbijtbuffet. Kleine fitness-ruimte in een van de hotelkamers. Drankjes in de bar erg aan de prijs. Ruime parkeerplaats (gratis). 10 min. met de auto naar de Bremen Arena.

Gereisd Zakelijk in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel voor kort zakelijk verblijf

Harko
15-11-2009

Het Balladins Superior Hotel in Bremen ligt op 10 busminuten van de beurshallen van Bremen. Dat is goed te doen, want de bus stopt voor de deur. De auto blijft achter op de ruime parking. De receptie waarschuwde wel om niets in de auto achter te laten. Verder een vriendelijke bediening, prima eten in het Grand Café waar een maritiem sfeertje hangt.

Gereisd Met vrienden in februari 2009

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Bremen East in Bremen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Bremen East zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.