7,2

8 reviews over Camping Am Stadtwaldsee in het Nederlands

Let op bij gebruik elektriciteit

Ellen Elzinga
18-8-2017

Wij hebben op deze camping 1 overnachting gehad. Was prima. Sanitair geweldig. Echt super schoon. Restaurant was ook goed en heeft mooi uitzicht over het meer. Maar wij moesten voor 1 nacht voor elektriciteit 12.84 euro betalen. Volgens de meter 21.4 eenheden gebruikt x 0.60 eurocent. En dit voor gebruik koelkast en een paar lampjes. Nog nooit zoveel voor stroom betaald. Naar mijn idee klopt de meter daar niet maar kon hoog of laag springen ik moest het betalen. Bij aankomst moet je de beginstand noteren en bij vertrek de eindstand. Dus hier komen we natuurlijk nooit weer.

Pas op met electriciteit!

Jenny de Wal
18-5-2015

Wij moesten voor 2 nachten € 28 betalen voor electriciteit. De meter gaf het idd. aan , maar voor 's avonds verlichting, koelkast en opladen telefoon is dit wel heel absurt. Niets aan te doen, betalen. Later met een émail nog gemeld maar daar niets op gehoord. Wl een mooie camping wanneer je per fiets Bremen wilt bezoeken en een prima restaurantje aan het water, direkt buiten de camping.

Gereisd Met partner in september 2014

Stadscamping, prima basis voor bezoek aan Bremen

e_langereis67
6-8-2013

Ruime camping naar Duits model, degelijk maar gelegen nabij universiteitscampus. In directe omgeving geen stad te bekennen, die is circa 6 kilometer verder. Dus goed te doen op de fiets. Klein winkeltje voor broodjes aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stadscamping Bremen

sdeweerd
1-7-2013

Camping is gelegen aan de rondweg in het noorden van Bremen en bestaat uit een aantal veldjes rond het sanitairgebouw. Wij vonden de standplaatsen nog maar net ruim genoeg. Van 13-15 uur is de camping gesloten. Het sanitair is prima in orde. Je hebt wel een pasje nodig om binnen te komen. Borg euro 45,-.per pasje. Wifi tegen betaling. Vrij dure camping.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een camping die zijn monopolie positie uitbuit.

hillie
14-8-2012

We dachten een luxe camping te bezoeken, maar alleen de prijs was heel luxe en stond niet in verhouding met wat ze te bieden hebben. Het mooie sanitair is inmiddels al wat jaartjes oud en is te gebruiken met een onhandig pasje- systeem. Broodjes alleen op bestelling, dus als je na 17.30 aankomt,, dan heb je de volgende geen broodjes. Wat je verder in de kampwinkel kunt kopen is niet de moeite. De snelweg is heel dichtbij en geeft veel geluidshinder. Het is jammer dat deze camping een monopolie positie heeft en daardoor zo duur kan blijven. Het electriciteits verbruik moet ook nog eens apart worden afgerekend en internet ook.

Mooie, nieuwe stadscamping

Bart
8-8-2010

De camping is een paar jaar geleden een kilometer verplaatst op de Hochschulring (A27, afrit 18 of 19), dus je vindt hier een een nieuw, verzorgd terrein met een mooi centraal gelegen sanitair gebouw. De camping ligt direct aan de randweg van Bremen dus je hoort relatief veel verkeersgeluid, ook 's nachts. Niettemin is dit een prima camping op doorreis of voor een bezoek aan Bremen.

De plekken zijn ca 100m2 en de ondergrond kan vrij hard zijn. Het is verstandig om spijkerharingen en een metalen hamer mee te nemen.

Verse broodjes haal je 's ochtends in de kiosk. Daar ook wat beperkte etenswaren te koop. Er is een restaurant achter de receptie, met een terras dat uitkijkt over de Stadtwaldsee.

Het centrale gebouw bevat naast het uitstekende sanitair (ook familiekamers en babyruimte) een keuken waar gekookt en afgegwassen kan worden en een ruimte met tafels en stoelen. WiFi is beschikbaar tegen betaling (€3,50) en werkte goed. Beperkte speelmogelijkheden voor kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Schitterende camping aan het meer

Anthony
6-8-2009

Deze camping is gelegen aan de Stadtwaldsee. Het is een vrij nieuwe camping met werkelijk heel mooi sanitair wat uitsluitend met een pasje toegankelijk is. Ook voor een overnachting is deze camping zeer geschikt. Redelijk dicht bij de snelweg gelegen zonder er hinder van te ondervinden. Voor campers is er een speciaal ingericht gedeelte.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

schitterende nieuwe camping

derk
18-9-2008

Reisperiode: 11 en 12 juli 2008

deze camping is een paar jaar geleden nieuw gebouwd op een kilometer van de oude camping. ligt aan meer. perfect sanitair, ruime plaatsen met water en stroom. weinig schaduw op de camping

Gereisd Met partner in september 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Stadtwaldsee in Bremen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Stadtwaldsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.