Bremen

We hebben een aantal aanbieders voor Bremen voor je op een rij gezet:

vakanties Bremen

We hebben een aantal aanbieders voor Bremen voor je op een rij gezet:

Reviews over Bremen

Geweldige kerstmarkt in mooist mogelijke setting

Kim Bekkering
    1-12-2018

We kwamen hier voor de kerstmarkt die eind november start. En dat was het waard! Op aansluitende pleinen waren alle huisjes (kraampjes kan je het niet noemen, zulke bouwwerken zijn het) opgebouwd. Alles prachtig verlicht, magisch! Wat het extra mooi maakte; ik ben vaker op kerstmarkten geweest, maar de pleinen in Bremen waar de kerstmarkt is zijn omringd door prachtige oude gebouwen. Dus niet alleen de kerstmarkt, maar de hele setting was perfect. Geef je over aan de typische hapjes en drankjes die de Duitse kerstmarkten hebben en je hebt een superleuke tijd. Fantastisch!

Gereisd Met partner in november 2018

fantastisch .wij komen zekers weer terug

fam b van elst
    4-8-2018

wij opa en oma verbleven met onze kleinkids 7 en 5 jaar,in het atlantic universumhotel in bremen,daar begon ons avontuur, na een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet,zijn wij met de tram naar de oude stad gegaan waar wij verwelkomt werden met hele mooie cultuur ,gebouwen het oude gemeentehuis,de bremerstadsmuzikanten,de oude kleine straatjes,kortom wat je niet mag missen is ,het universum,de bonbon winkel,de wijnkelder onder het gemeente huis,het piratenpannekoekenschip,gemeentehuis zelf prachtig,het klokkenspel waar op de muziek een deel in de torenmuur laat draaien,prachtig tafereel, de straatartiesten geweldig,de gezellige biergartens,mooie parken,waar je ook nog kunt roeien in bootjes over het water, in 1 woord bremen is zooo prachtig echt de moeite waard, wij komen hier zekers weer een keertje terug,nog lang niet alles gezien . ook belangrijk bremen is betaalbaar ook kwa eten en drinken normale prijzen .bremen ik zeg doen!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Leuke stad

Zuidema
    16-4-2018

Bremen is een leuk stadje waar vooral de wijk schnoor is erg leuk (klein maar erg gezellig) er staan verder diverse oude gebouwen in het centrum wat allemaal op loopafstand van elkaar ligt. Vergeet ook niet langs het water te wandelen en er op een gezellig terras neer te strijken. Verder kun je er ook uitstekend shoppen.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bremen is een hele gezellige stad

Willem
    17-9-2016

Het centrum van Bremen ziet er geweldig mooi uit. Mooie oude gebouwen. Tevens is het een gezellige stad met veel terassen. Eten kun je hier ook prima. Veel variatie. Mooi wandelen langs de Weser. De kleine straatjes in Schnoor. Meerdere overdekte winkelcentra. Kortom een prima stad voor meerdere dagen.

Wat een verrassend leuke stad om te bezoeken!!

Ruud
    12-1-2015

Bremen heeft een zeer fraaie historische binnenstad, maar ook een moderne winkelpassage (Lloyd Passage - met handafdrukken van celebrities). De middeleeuwse wijk Schnoor is het bezoeken absoluut waard: hele kleine steegjes, leuke winkeltjes en gezellige restaurantjes.

Gereisd Met partner in december 2014
Bremen scoort een 8,9 uit 10, op basis van 85 reviews